Honda Aggregaat, Matris shock R6, Arai SAL vizieren

CasperV

MF'er
27 nov 2009
97
0
Beekbergen
Facebook
Ik heb nog wat spullen ongebruikt in huis en in de schuur liggen die verkocht kunnen worden namelijk:

Honda 10i aggregaat
Prima aggregaat met wel enkel gebruikssporen maar ziet er verder prima uit en functioneert ook goed. Na de laatste onderhoudsbeurt erg weinig gebruikt waardoor hij ook weg mag. Eventueel inclusief de pitkar waarop ik hem gebruikte hoewel die niet perse weg hoeft.

Speciale MF prijs E500,-



Matris shock voor een R6 03-05
De race schokbreker van mijn vorige circuitmotor. De motor is al volledig in onderdelen verkocht enkel deze shock is nog te koop. Shock is altijd onderhouden bij HK Suspension en na de laatste onderhoudsbeurt nauwelijks meer gebruikt.

De inbouwlengte van de matris shock is 307-315mm. Shock is volledig instelbaar (compression, rebound en preload adjuster) en heeft zelfs een goudkleurige Ti-Nitride coating op de ingaande as.

Een serieuze demper die netjes is onderhouden bij HK. Wellicht interessant voor een andere fiets of een project?

Speciale MF prijs E325,-


Arai SAL vizieren
1x spiegel blauw SAL vizier arai gebruikt met hele lichte gebruikssporen
1x helder SAL vizier arai inclusief pinlock nieuw onder de sticker

Gezien ik ben gecrasht met de helm met een ander vizier zijn deze vizieren overbodig geworden. Doe een goed bod, liefst op beide vizieren tegelijk, en ze zijn van jou.



Foto van de shock en de pitkar hieronder meer foto's volgen

Y6Pqxb.jpg




full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan