Honda Blackbird

Annanas

MF veteraan
19 jun 2005
26.662
580
Mijn vader wil aan het eind van het jaar zijn motor inruilen voor een blackbird, alleen is bang dat hij er te hard mee gaat rijden en misschien wel verongelukt. Ik zeg ja, want het is wel een mooie machine en gaat mooi hard. Mijn vraag is: Heeft iemand hier ervaring met een blackbird?

mvd
 
Het is een toerbuffel met veel vermogen, maar er valt prima mee te rijden hoor. En jezelf doodrijden kan op elke motor B|
 
beetje vreemde kijk op een motor... wat had hij eerst en kan hij zichzelf zo slecht onder controle houden dat hij daar bang voor is?

Zoals Nicolay al zegt: jezelf doodrijden kan op elke motor...
 
Yup. Mijn lesinstructeur reed op een BB, ging prima. Het is een toerkanon, en ja het loopt gruwelijk hard, maar dat ligt geheel aan je eigen rechterhand. En je eigen doodrijden lukt ook op een RS125.
 
Als we zo doorgaan, koopt haar vader geen motor meer, want hij kan zich er alleen maar mee doodrijden :X




Annanas, laat je vader lekker een Blackbird kopen, geweldige toerfiets!
 
Mn pa wil ook Blackbird kopen, maar er zitten geen stickers op de kuip weet iemand wat die kosten en waar te koop.
 
Mijn vader wil aan het eind van het jaar zijn motor inruilen voor een blackbird, alleen is bang dat hij er te hard mee gaat rijden en misschien wel verongelukt. Ik zeg ja, want het is wel een mooie machine en gaat mooi hard. Mijn vraag is: Heeft iemand hier ervaring met een blackbird?

mvd

Hoe kun je nu een motor kopen terwijl je bang bent dat je er te hard mee gaat en verongelukt?
Los van het feit dat het zeker niet aan de BB ligt.

Vermogen komt er heel netjes uit. Electromotor bijna... (maar dan eentje uit de sluisdeuren van de deltawerken) :}
Het gaat allemaal zo makkelijk dat je idd kans hebt om veel te hard te gaan zonder dat je het merkt.

Ik heb een papa-motor... ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik rijdt ook een BB.
En ja hard kan hij,maar dat ligt meer aan de berijder.
Rustig rijdt hij ook heerlijk,is gewoon een kwestie van optijd schakelen.
gr. :]
 
Waarom wil pappa dan zo graag een Blackbird, leg eens uit. :P

Laat'ie het rustig aan doen en 100 cc minder nemen, een TL1000R ofzo. :+
 
ik heb ook een bb nog niet al te lang maar dat ding rijd echt super!!
moet wel zeggen zit erg veel kracht in maar het licht aan je zelf hoe je daar mee omgaat het is inieder geval niet zo dat als je te veel gas geeft je ineens op je achterwiel zit. en voor in de bergen een echte aanrader (daar heb ik hem voor aangeschaft lange ritten in de bergen). ook zeer handelbaar als je kijkt naar het gewicht.
 
......alleen veeeeel te stil... :(

([me]Denser heeft last van "kwilsportuilatenondermnbird-syndroom")
[/me]


Papa-motor? Die hou ik erin..... :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan