honda blackbird

danny20

MF'er
27 mrt 2005
35
0
35
nieuw amsterdam
hallo mensen ik wilgraag een honda blackbird kopen nu zijn er twee mogelijkheden een van voor 99 met caberateur of een vanaf 99 met injectie . wat raden jullie aan en zijn er echt grote verschillen voor iemand die gewoon lekker wil rijden en af en toe het gas een keer los trekt ( niet al te vaak )zijn er verder nog punten waar ik op moet letten met de aanschaf ook die zal ik graag horen alvast mijn dank .

pottevijn

MF'er
13 apr 2005
36
0
gistel
Het schijnt dat de oudere modellen ( carburator ) integendeel minder verbruiken dan de nieuwere met injectie. Ik denk dat de carburator versie ook meer vermogen had .

dus pas op van die injectiemodellen, want als je zo graag het gas opentrekt kan het verbruik hoog oplopen

grtz :W

edit: heb hier nog een stuk liggen uit een motorboekje waar alle min- en pluspunten alsook de ggevoelige punten besproken worden, als je wil scan ik het even in. 8-)

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.236
45
Luttenberg
In ieder geval: als je voor injectie kiest, neem dan niet het eerste injectiemodel. Grote kans op kinderziektes. Neem er dus geen 1 van 99.

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
3
40
Amersfoort
tvp... ik heb een hele boel tijdschriftscans liggen, ik stuur ze binnenkort.
(vermink ff je mailadres anders is het vragen om spam!)

pottevijn

MF'er
13 apr 2005
36
0
gistel
ze zijn begonnen met bouwen in '97 , vanaf de modellen '99 is er injectie

ik zal het binnenkort doorsturen

groetjes,

danny20

MF'er
27 mrt 2005
35
0
35
nieuw amsterdam
hey bedankt voor de scans heb er veel aan gehad. ik heb een 98 blackbird gevonden met 30k op de teller mooie titanium uitvoering ik ga er morgen ( gezien de tijd vandaag) even een ritje op maken en als ie bevalt dan koop ik hem waarschijnlijk ik laat dan wel even weten hoe het gegaan is

groeten