honda blackbird

danny20

MF'er
27 mrt 2005
35
0
nieuw amsterdam
hallo mensen ik wilgraag een honda blackbird kopen nu zijn er twee mogelijkheden een van voor 99 met caberateur of een vanaf 99 met injectie . wat raden jullie aan en zijn er echt grote verschillen voor iemand die gewoon lekker wil rijden en af en toe het gas een keer los trekt ( niet al te vaak )zijn er verder nog punten waar ik op moet letten met de aanschaf ook die zal ik graag horen alvast mijn dank .
 
Het schijnt dat de oudere modellen ( carburator ) integendeel minder verbruiken dan de nieuwere met injectie. Ik denk dat de carburator versie ook meer vermogen had .

dus pas op van die injectiemodellen, want als je zo graag het gas opentrekt kan het verbruik hoog oplopen

grtz :W

edit: heb hier nog een stuk liggen uit een motorboekje waar alle min- en pluspunten alsook de ggevoelige punten besproken worden, als je wil scan ik het even in. 8-)
 
hey bedankt voor de scans heb er veel aan gehad. ik heb een 98 blackbird gevonden met 30k op de teller mooie titanium uitvoering ik ga er morgen ( gezien de tijd vandaag) even een ritje op maken en als ie bevalt dan koop ik hem waarschijnlijk ik laat dan wel even weten hoe het gegaan is

groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan