Honda Bol d'or jaren 80/ Honda CBR 900 Fireblade +/- 1996 voor NPO serie

Yvonne12345

Rookie
30 sep 2020
19
7
Amsterdam
Instagram
Hi allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met de voorbereidingen van een toffe serie voor de NPO. Het gaat over een familie vanaf de jaren '60 tot 2006.
Een van de personages rijdt motor en hiervoor zijn we nog op zoek naar de motoren. Het liefst hebben we een:

Honda Bol d'or jaren 80 en een Honda CBR 900 Fireblade uit +/- 1996.

Met beide motoren zal snel gereden worden en diep door de bochten. De acteur kan dit niet zelf dus dit wordt gedaan door een stuntrijder. Als je het zelf super goed kan dan kunnen we natuurlijk ook kijken of je het zelf kan doen!
We hebben een vergoeding voor het huren van de motor. Natuurlijk garanderen we dat we geen schades zullen maken, hiervoor zijn we ook goed verzekerd. De draaidagen staan nog niet vast, onze draaiperiode is vanaf half augustus t/m begin januari. Ik weet denk ik snel meer over welke dag het echt wordt. Ook de plaats weten we nog niet helaas...

Als iemand anders een hele toffe motor heeft uit de jaren '60. '70, '80, '90 is het ook goed om te weten! Wie weet past z'n motor goed voor bijvoorbeeld andere scenes!
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-06-16 om 10.19.28.png
    Schermafbeelding 2021-06-16 om 10.19.28.png
    312,5 KB · Weergaven: 31
Zet dit (ook) even in het Bol d’Or topic (Brikken en klassiekers). Daar vind je de liefhebbers en eigenaren van de Bollen. Misschien dat daar iemand zijn Bol beschikbaar wil stellen (ik leen de mijne hiervoor overigens niet uit). Maar ben wel benieuwd naar wat meer info over dit project😉

Edit: staat al in het Bol d’Or topic. Maar enthousiasme is nog wat slapjes…
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats staat een knappe Bol d’Or te koop, naar verluidt gereviseerd, voor niet eens zo heel veel geld: klik

Voor dat geld kun je er net zo goed eentje kopen en na de opnamen weer verkopen, want als je zo’n ding per ongeluk plat rijdt… de werkelijke kosten van knap schadeherstel gaan dit bedrag ver te boven, en ik vraag me af of je je voor normaal geld voor die werkelijke kosten kunt verzekeren. Alternatief laat je dat risico aan de eigenaar, maar die zal niet staan te springen van enthousiasme, verwacht ik. Je zou natuurlijk met de particuliere aanbieder (zie link) kunnen overleggen, mogelijk heb ik ongelijk en staat die er relaxter in.

En als je toch bereidt bent om een vergoeding te betalen, dan zou je ook eens bij Classic Bike Tours kunnen informeren: klik
 
Laatst bewerkt:
Thanks @DucBMW ! Super goede tips.
Over de verzekering hoef ik me niet druk te maken. We hebben met de serie een 'productieverzekering' die automatisch eventuele schade die we maken op de set helemaal zou dekken. Dat zit dus wel goed.
Betekent niet dat we er niet alles aan doen om te zorgen dat er echt geen schade gemaakt wordt.

Maar die op Marktplaats is zeker een mooie!
En wat een prachtige motoren staan er op Classic Bike tours, wauw! (ook super gaaf om even zelf te rijden, als we hem dan toch huren ;))
 
Terug
Bovenaan Onderaan