Honda bol d'or verbouwing

En dan plots was mijn electro-probleem weer weg :?
Dus even de nieuwe rubbers op de inlaat,nieuwe benzine leiding,Benzine,en .......
filmpje


de eerste koude start zonder uitlaat :Y :Y :Y

heb wel gemerkt dat de carbs nog niet 100% goed gemonteerd staan want met aandraaien van de klemmen duwde ik ze wat van de motor weg dus dat zal opnieuw en beter moeten.(trouwens echt hengsten om dat ding erop te krijgen)
Maar we hebben heel veel nieuwe energie van dat geluidje gekregen :]
 
Het probleem wat ik met de rubbers had is dat de gleuf in de carb niet overeen komt met de ribbel in het rubber.
(gezien het praat, gleuf en rubber. NEE ik heb nog GEEN drank gehad, zit aan de thee)
Heb toen de ribbel met een dremel uit het rubber geschuurd.
Fits like a glove.
 
Het probleem wat ik met de rubbers had is dat de gleuf in de carb niet overeen komt met de ribbel in het rubber.
(gezien het praat, gleuf en rubber. NEE ik heb nog GEEN drank gehad, zit aan de thee)
Heb toen de ribbel met een dremel uit het rubber geschuurd.
Fits like a glove.
Als je dan toch bezig bent: past als piet in griet.... _O-
 
Tijdens de opstart van de motor gemerkt da mijn choke wel heel erg stroef ging (had ik niet gedemonteerd voor het Dasty bad)
dus vandaag even open gesleuteld
full


Plastieke kapje losgedaan,veer eraf,rondel eruit;
full


duidelijk veel rotzooi een aanslag op de onderdelen;
full


alles nageschuurd met schuurpad korrel 4000.met een mooi en vooral goed resultaat.
full

zo dat bolt weer perfect

Morgen freesje halen om die inlaatrubbers wat uit te frezen zodat ze er wat dieper inkunnen en de klembandjes zijn ook al gestraald en gespoten.
bedankt voor de tip Peet :}
 
Dasty is echt veel te agressief voor zulk soort onderdelen; het vreet alu aan en doet dus in mijn ogen meer kwaad dan goed...
Als je het gebruikt dan alleen op geheel gedemonteerde onderdelen, en snel naspoelen met schoon water, is mijn ervaring/mening..

Nice topic verder!!
 
Hier zijn we weer.
Even wat vertraging gehad maar toch ook al veel mooie en niet zo makkelijke dingen omgebouwd.Heb de bedieningen aan het stuur vervangen door die van een R6 2009.
Mooi en funktioneel.(foto's volgen)
Nu was ik al een tijdje aan het denken om mijn accu te vervangen door een klein exemplaar.
En dan kwam ik deze foto tegen van Westland custums
full


echt top maar wat valt mij op 12v 6.5Ah !!??
Ik heb nu zo'n normaal maatje en dat is 12v 14Ah.

Kan ik zomaar 14Ah vervangen door 6.5Ah of heb je dan nog maar 2 startpogingen?
 
dat lijkt zo,betere foto's volgen nog.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan