Honda/Camel stickers ergens te krijgen?

6npolo

MF'er
3 jun 2004
30
0
Goedemorgen,

Had het idee om mijn motor (Gele honda VTR1000) te voorzien van deze stickers, weet iemand waar deze te krijgen zijn? of is het handiger om met een voorbeeld (jpg)naar een besticker/beletter bedrijf te gaan? Zijn er voorbeelden van motoren met deze stickers (toevallig voor een VTR1000)

bij voorbaat dank,

ik heb gisteren na de raalter races een honda cbr600rr voorbij zien komen in biaggi uitvoering, ook met die camel stickers en dergelijke.

Moet zeggen dat het er wel strak uitzag.

Ik heb ze ook besteld
Mijn spullen liggen bij de spuitert.
Ik had nog een reserve kuip tank kappen en dat geneuzel :X

Nu eens een 2takt in 4takt kleuren :9 Is wel eens anders geweest })
Vrijdag is ie klaar post wel een pic dan

Ed

Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Heb nog eens gekeken maar volgens mij is de set stickers op redracing anders dan degene die ze op marktplaats aanbieden, of heb ik het verkeerd?

wat spuiten betreft, mijn motor is dus geel (lijkt erg veel op de camel kleur,zie plaatje, weet iemand of dit de standaard kleur is? want ik zie ze ook wel eens rijden in een veel lichtere kleur geel)

Maar die grote sticker van camel op de zijkant, die blauwe achtergrond zit dat in de sticker of moet dit gespoten worden?
Ps. deze sticker wordt zowiezo moeilijk op de zijkuipen van een VTR1000F :( , iemand tips/ideeen?

Ed, bij welke van de 2 heb jij deze stickers besteld?

Goedenavond,

Heb nog eens gekeken maar volgens mij is de set stickers op redracing anders dan degene die ze op marktplaats aanbieden, of heb ik het verkeerd?

wat spuiten betreft, mijn motor is dus geel (lijkt erg veel op de camel kleur,zie plaatje, weet iemand of dit de standaard kleur is? want ik zie ze ook wel eens rijden in een veel lichtere kleur geel)

Maar die grote sticker van camel op de zijkant, die blauwe achtergrond zit dat in de sticker of moet dit gespoten worden?
Ps. deze sticker wordt zowiezo moeilijk op de zijkuipen van een VTR1000F :( , iemand tips/ideeen?

Ed, bij welke van de 2 heb jij deze stickers besteld?

Op Marktplaats besteld dus is goedkoper! en sneller in huis.
Als het goed is krijg ik ze vandaag binnen.
Ik heb mijn kuip enz... kentekengeel laten spuiten als ik de stickers heb wordt het blauwe vlak er op gespoten ( bij mijn set zit het blauwe vlak er niet bij)
kost me weinig E250 en daar knappen ze de kuip ook nog voor op :} zitten n.l enkele diepe krassen op van wege een uitstapje in een grintbak :X

Ed

Ik heb een paar stickers over :+

Die stickers aan de zijkant van de kuip zijn te groot! '(
Reusachtig gewoon! 60 Cm lang CAMEL terwijl mijn kuip 50 Cm is.
Dus maar ff een paar kleinere laten maken :) die wel passen.

ga zo ff naar de spuiter piccie's volgen later.

Terug
Bovenaan Onderaan