Honda CB 1000/1300 Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
En waarom dan wel niet iedereen is zon Slappe Zak _O-

Jammer dat jij meent zo over mij te moeten oordelen. Ik begrijp ook niet waarom jij vindt het recht te hebben MF-leden hier persoonlijk te moeten raken. Jouw beschuldigingen aan het adres van een ander, wijzen dan ook direct op jouw eigen gedrag.
Volgens mij is dit forum bedoeld om op een leuke manier met elkaar over een gedeelde hobby te praten c.q. te lezen. Daarnaast zijn wij met volwassen mannen (en enkele vrouwen) onder elkaar.

Dus nogmaals: Gedraag je gewoon en (voor)oordeel niet over een ander. :N
 
Laatst bewerkt:
Even voor de helderheid: houdt het hier leuk.

Vervelende mensen gooien we er gewoon af.

Dank.
 
Heren goedemiddag,

De moderators hebben hun oordeel gegeven hierover het is nu klaar.

Laten we dit draadje vullen met gezelligheid en alle kennis op een gezellige manier met elkaar delen.
Iedereen mag gewoon zijn mening geven.
Iedereen mag ook gewoon over elkaar oordelen zolang het gerechtigd is maar ook vooral waar is.

Dus laten we elkaar respecteren voor wie we zijn.
Heb Pek hier ook over gesproken Pek en Ik gaan al jaren door 1 deur. Ik hoop gewoon dat we net als in eerdere topics alles met elkaar delen of het nu slap geouwehoer is, Techniek betreft, of elkaars huwelijken gezondheid scheidingen of ander leed of vermaak.

Ik hoop dat we nog vele gezellige topics mogen vullen.
 
Iedereen mag gewoon zijn mening geven.
Iedereen mag ook gewoon over elkaar oordelen zolang het gerechtigd is maar ook vooral waar is.
Dus laten we elkaar respecteren voor wie we zijn.

Martin, ik ben het helemaal met je eens!!

Laten we er in elk geval dan wel voor waken dat iedereen gerespecteerd wordt om wie, wat of hoe hij/zij is en niemand buitengesloten wordt.
 
Zo heren brommer rijders ben weer thuis en naar omstandig heden gaat het wel goed
Gister middag met de ambu weer naar de SEH westeinde kreeg het vreselijk benauwd
En algeheel NIET lekker maar niets kunnen vinden ,nu gaat het allemaal wel weer
Dus nu maar op knappen *O* :]
 
Ik ga dadelijk naar beneden ga ik lekker op me brommer zitten er is hier iemand die dat zegt dan voel ik me zo weer het ventje O-) :}
 
Jammer dat jij meent zo over mij te moeten oordelen. Ik begrijp ook niet waarom jij vindt het recht te hebben MF-leden hier persoonlijk te moeten raken. Jouw beschuldigingen aan het adres van een ander, wijzen dan ook direct op jouw eigen gedrag.
Volgens mij is dit forum bedoeld om op een leuke manier met elkaar over een gedeelde hobby te praten c.q. te lezen. Daarnaast zijn wij met volwassen mannen (en enkele vrouwen) onder elkaar.

Dus nogmaals: Gedraag je gewoon en (voor)oordeel niet over een ander. :N

Dat ik er wat van zeg is mijn goed recht zeker wanneer het keer op keer zorgt voor mensen die wegblijven of het sluiten van het topic. Dus ik snap ook totaal niet waarom je nu ik er wat van zeg ineens verstandig komt praten. Maar wanneer de betreffende persoon bezig is er niet even wat van gezegd kan worden door je. :?

Al met al met ben ik heel netjes in wat ik zeg en dat men het zo zwaar neemt moet dan toch wel een bord wegnemen en inzicht geven van wat ermee bedoelt word niet?

Owja en dat van die Slappe Zak ga je wanneer je die naam zelf kiest het zo opnemen als iemand er een grapje over maakt zoals hier wel meer gedaan word come on!
 
Laatst bewerkt:
Zo heren brommer rijders ben weer thuis en naar omstandig heden gaat het wel goed
Gister middag met de ambu weer naar de SEH westeinde kreeg het vreselijk benauwd
En algeheel NIET lekker maar niets kunnen vinden ,nu gaat het allemaal wel weer
Dus nu maar op knappen *O* :]

Bah vervelend Fred sterkte met het herstel!
 
Dat ik er wat van zeg is mijn goed recht zeker wanneer het keer op keer zorgt voor mensen die wegblijven of het sluiten van het topic. Dus ik snap ook totaal niet waarom je nu ik er wat van zeg ineens verstandig komt praten. Maar wanneer de betreffende persoon bezig is er niet even wat van gezegd kan worden door je. :?

Al met al met ik heel netjes in wat ik zeg en dat men het zo zwaar neemt moet dan toch wel een bord wegnemen en inzicht geven van wat ermee bedoelt word niet?

Owja en dat van die Slappe Zak ga je wanneer je die naam zelf kiest het zo opnemen als iemand er een grapje over maakt zoals hier wel meer gedaan word come on!

Het ligt er misschien aan hoe je het zegt en in welke context!! Daarnaast wordt hier de afgelopen 24 uur gesproken over respect en dat iedereen zijn mening mag geven. Respecteer Maarten en zijn mening dan ook.
 
Het ligt er misschien aan hoe je het zegt en in welke context!! Daarnaast wordt hier de afgelopen 24 uur gesproken over respect en dat iedereen zijn mening mag geven. Respecteer Maarten en zijn mening dan ook.


En de mijne dan ook :? Je leest het ook niet objectief blijkbaar. Daarnaast laat ik me de mond niet snoeren, dus elke reactie vraagt om een reactie *D
 
Laatst bewerkt:
En de mijne dan ook :? Je leest het ook niet objectief blijkbaar. Daarnaast laat ik me de mond niet snoeren, dus elke reactie vraagt om een reactie *D

Ook jij mag jouw mening geven, maar dan moet het wel wederkerig zijn. Volgens mij is dat de basis van vrijheid van meningsuiting. Ik lees wel degelijk objectief, maar ik vind het niet terecht dat 1 persoon de zwarte Piet toegespeeld krijgt. Naar mijn mening zijn meerdere personenen te ver gegaan in hun uitingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan