Honda CB 250 (met schade)

Mefra

Die hard MF'er
9 mrt 2004
607
47
Assen
Ik heb hier nog een Honda CB 250 uit 1992 staan. Aangezien de ketting eraf is gelopen en daarmee o.a. de achterbrug heeft beschadigd wil ik er nu vanaf. De motor loopt verder nog goed, dus als er iemand handig is, kun je goedkoop aan een motor komen. Het blok heeft 35.000 mile gelopen.

Prijs, bieden maar. Eigenlijk wil ik er graag 200 voor krijgen omdat ik hem anders waarschijnlijk zelf op wil gaan knappen.

(p.s. windscherm zit er niet bij)


Oh ja, voor de duidelijkheid, de motor gaat weg omdat ik toch vanaf januari zwaar mag gaan rijden en geen ruimte heb om de motor te repareren. Had ik de ruimte en tijd gehad, dan was ik hem zelf wel gaan opknappen (kosten bedragen ongeveer 180 euro)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/373877/99da4d3495499529bec06f1cccbf8982 (honda CB 250.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Hoppa:
full
 
Sorry, voor 130 gaat de motor nog niet weg. Zit me toch nog teveel van de 200 af. Overigens zit er ook een gratis werkplaatshandboek bij.
 
Ik zou je aanraden om er in ieder geval een nieuwe kettingset + tandwielen op te zetten, aangezien die ook een opdonder hebben gehad. Voor de rest is er volgens mij geen schade. Ik weet niet of je in de buurt woont van Assen, maar anders zou je zo even langs kunnen komen om te kijken.

Hmm...ff gekeken, Apeldoorn, dat wordt een beetje lastig denk ik om zo even langs te komen.
 
Ik zal je morgen even een mailtje sturen. Zit er nog even over na te denken of ik lager wil gaan dan 200. Dit aangezien de motor voor de rest nog goed is.
 
Oh ja, de motor is gewoon te horen. Een stukje rijden is ook mogelijk, maar dan wel op eigen risico.
 
Een fotootje van de schade kan ik niet maken voor het weekend. Aankomend weekend komen er meer foto's bij.
 
had je et niet eerder kunnen posten (heb op de eerste een cb250n gekocht uit 81 voor 400 eurie met een deukje in de tank kapotte budy en een dode accu)


dus ja die rpijs van jou is egt wel laag lijkt me
 
Een ketting die er afloopt? Misschien had je toch iets eerder moeten spannen! ;)

Gelukkig verder geen ongelukken, succes met de verkoop, net prijsje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan