Honda CB 250 Nighthawk als sleutelmotor?

Topshell

Rookie
29 jan 2020
10
1
Ik wil graag meer leren over het repareren van motors en vroegtijdig problemen herkennen.

Ik zit er nu aan te denken om een Nighthawk uit '92 aan te schaffen voor €650 met 55k op de teller, niet dat hoeveel die gelopen heeft
me ontzettend veel uit maakt want rijden moet het wel, maar ik wil er vooral aan sleutelen, en dan bedoel ik ook echt helemaal uit elkaar halen, weer in elkaar zetten en hopen dat die het nog doet om er van te leren.

Zijn er hier mensen die enige ervaring hebben met deze lichte motor, ook het rijden ervan. Is het een goede motor om van te leren?

Ik hoor het graag van jullie!
 
Als je graag wil leren sleutelen zou ik kiezen voor een motor waarvan de onderdelen goedkoop zijn en die ook makkelijk te verkrijgen zijn. Ik ben niet bekend met het nighthawk modelletje maar een 1 cilinder lijkt me een goede keuze.
 
Top! Bedankt voor de reacties tot dusver. Ja ik vind het zelf ook geen hele mooie dingen, maar ik durf er nog wel op gezien te worden. Ik koop bijvoorbeeld liever een Honda Rebel 450 voor dezelfde prijs, maar dat wordt moeilijk.
 
Ja, maar pas sinds november. Ik rij een zwarte Yamaha xj6 diversion F 600cc. Die is niet voor iedereen, maar dat is m'n eerste motor en ik vind em geweldig. Ik heb voor die ook een haynes handboek besteld, maar meer zodat ik weet wat er allemaal speelt onder de kappen en standaard onderhoud. Ik denk niet dat ik daarmee veel meer ga doen dan een demper er op en nieuwe knipperlichten, maar ik sta te popelen om te sleutelen aan een motor en ze helemaal te begrijpen.
 
Ik heb gekeken naar de 92 nighthawk-fiets, het lijkt veel potentieel voor modificatie.

My boyfriend has this bike and he loves it. He built his customizations around this particular frame so I'm not sure if another frame would fit what he wanted or needed but since it's cheap you might want to check all your options before buying! However, keep in mind that all bikes are different, so what works well for one rider may not work well for another! However, the Nighthawk seems to have a lot of potential depending on u kunt BoonstraParts.com bezoeken voor meer informatie. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan