honda cb 350 restauratie

vosn350f

MF'er
20 apr 2010
191
0
bachten de kuipe
hallo ,

sinds kort ben ik de bezitter van een honda cb 350 four van 1973 , waar wel nog wat werk aan is . Na een lange tijd van suzuki's restaureren kwam ik de four serie op het oog .

de cb heeft jarenlang stilgestaan en is nog in goede staat , enkel de zijkapjes zijn kwijt alsook het contactslot .Het doel van dit project is het volledig origineel zetten van de cb 350f zodat ik er over enkele maanden waneer ik mijn motor rijbewijs mag afleggen rond kan toeren.

de moto word volledig uit elkaar gehaald en gezandstraalt vooraleer ze word gespoten in het originele kleur (waarschijnelijk groen) zodat deze weer zoals uit de showroom komt .

tips over adressen waar ik onderdelen kan vinden zijn steeds welkom
voorlopig heb ik nodig :

*zijkapjes
*contactslot
*zadelovertrek
*nieuwe zuigers
*4 in 4 uitlaten
*chroomwerk
 
Laatst bewerkt:
eerste foto's
full
 
motor vandaag terug gezien na de 1e fase reinigen/polijsten , nu nog een 2e fase waarbij de motor hoogglans verdicht wordt zodat alle krassen/oneffenheden weg zijn , en zo het blok een diepe glans krijgt tot in alle hoekjes van het blok :]hierna wordt het blok nog gedemonteerd voor revisie
full
 
Laatst bewerkt:
Zo dat ziet er inderdaad wel strak uit.
En zo snel klaar.
Wat kost zo'n behandeling als ik vragen mag?


mij heeft het 300 a 400 euro gekost , het hangt een beetje af van de staat van de motor , vergeet niet dat de motor eerst moet worden gedemonteerd en leeg worden binnengebracht ( de kast zonder onderdelen + cilinder ,... en alle bouten )
 
Terug
Bovenaan Onderaan