honda cb 350 restauratie

de 4 nieuwe pistons + zuigerringen + zuigerpennen zijn aangekomen
nu kan de cilinder worden geboord en gehoond
full
 
Hee hallo, nog een cbtje fijn:D

Even een vraagje ik zie dat je dezelfde carburateurs hebt als ik.
Nu zit er aan elke carb een gashendel met kogeltjes en busjes.

Kunt u voor mij misschien eentje eraf halen en foto van maken...
ja ik weet had ik eerder moeten doen maar goed niet gedaan.

Bij mij zitten ze weer in elkaar maar ik hou twee busjes over, van die zwarte tonnetjes..
 
Hee hallo, nog een cbtje fijn:D

Even een vraagje ik zie dat je dezelfde carburateurs hebt als ik.
Nu zit er aan elke carb een gashendel met kogeltjes en busjes.

Kunt u voor mij misschien eentje eraf halen en foto van maken...
ja ik weet had ik eerder moeten doen maar goed niet gedaan.

Bij mij zitten ze weer in elkaar maar ik hou twee busjes over, van die zwarte tonnetjes..

welke tonnetjes bedoel je juist , ik wil wel een foto gan nemen maar ik begrijp niet wat je wil zeggen
 
Ga dit topic eens lekker volgen. Het glimt wel erg hard. Misschien toch eens kijken of dit origineel ook zo is, of je moet er gewoon een bling bling ding van willen maken.
 
welke tonnetjes bedoel je juist , ik wil wel een foto gan nemen maar ik begrijp niet wat je wil zeggen

De tonnetjes zitten op zijn plek *D

Ben met het laatste stukje bezig en dat is de as waar alle gasschuiven aan verbonden zitten..

Zie hieronder:

snc00078k.jpg


Mocht je daarvan voor mij een foto willen maken graag, even kijken welke boutje waar zitten en hoe die veer om die vlinder heen zit.

Alvast bedankt,
 
De tonnetjes zitten op zijn plek *D

Ben met het laatste stukje bezig en dat is de as waar alle gasschuiven aan verbonden zitten..

Zie hieronder:

[afbeelding]

Mocht je daarvan voor mij een foto willen maken graag, even kijken welke boutje waar zitten en hoe die veer om die vlinder heen zit.

Alvast bedankt,

de carburators zijn van mij ook al los van elkaar hoor , heb je geen service manual daar staat alles mooi in ? anders geef uw e-mail adres dan mail ik even de nodige pagina's door
 
Laatst bewerkt:
de carburators zijn van mij ook al los van elkaar hoor , heb je geen service manual daar staat alles mooi in ? anders geef uw e-mail adres dan mail ik even de nodige pagina's door

Ga je uit elkaar halen voor reiniging?

Ik heb zelf de handleiding ook wel, maar maak foto's van die hendeltjes die aan je gasschuif vastzitten. De volgorde van die tonnetjes en veertjes die in die armpjes zitten staan niet op de foto, net als de lange stang die ze met elkaar verbindt.

Ik heb hem ondertussen in elkaar zitten, morgen maar eens zien of ik nog wat heb overgehouden.
 
Ben met het laatste stukje bezig en dat is de as waar alle gasschuiven aan verbonden zitten..

Die as kun je beter niet losmaken. Deze is geborgd met een pennetje, en als je die borging verbreekt hou je zijwaartse speling op de as, met als gevolg dat je synchronisatie kan verlopen...
 
Die as kun je beter niet losmaken. Deze is geborgd met een pennetje, en als je die borging verbreekt hou je zijwaartse speling op de as, met als gevolg dat je synchronisatie kan verlopen...

Welke borging? Bij mij zit aan het eind een boutje in de as die hem tegenhoudt, zou niet weten hoe die synchronisatie zou moeten verlopen dan?
 
Ik heb daar m5 ingetapt en een boutje met een punt ingedraaid,
geen speling meer en alles zit netjes in elkaar.

Op naar de remklauw,
 
Die zuigers, zijn die imitatie (blauwe doosjes, of is rood gewoon de oude kleur?)

Waar heb je ze vandaan?

Ik heb nog gezocht naar imitatiezuigers maar dat is niet gelukt..
volgens mij passen er ook zuigers van een Honda Dax in,.. en dan de opgevoerde versie ;)
 
Laatst bewerkt:
Die zuigers, zijn die imitatie (blauwe doosjes, of is rood gewoon de oude kleur?)

Waar heb je ze vandaan?

Ik heb nog gezocht naar imitatiezuigers maar dat is niet gelukt..


die pistons zijn imitaties maar van japanse makelei de zuigerveren,... zijn wel echt honda , komt van een oude stock die een persoon verkocht op ebay . *O*
 
Laatst bewerkt:
Die zuigers, zijn die imitatie (blauwe doosjes, of is rood gewoon de oude kleur?)

Waar heb je ze vandaan?

Ik heb nog gezocht naar imitatiezuigers maar dat is niet gelukt..

als de zuigers niet op de veren zijn doorgeslagen zijn ze wel het minst waar je je zorgen over moet maken ; ze raken tenslotte de wand niet., Veren en opboren ; daar gaat het om...
 
Terug
Bovenaan Onderaan