Honda CB 350 Twin van toermotor naar KLASSIEKE Cafe Racer

Een kant polijsten is af. Spoel/dynamo draden gesoldeerd (ik hoop dat alles werkt)

full
 
Benno,

Je kan testen met de multimeter. Er komen drie gele draden van de dynamo. Deze moeten onderling een weerstand meten van (ik gok) enkele ohms.
Geen van de gele draden mag contact maken met de massa/frame.
Met de multimeter op wisselspanning moet een uitslag te zien zijn als de motor rondgedraaid wordt.
 
Leuk te zien dat je alles zelf probeert te doeen. Ik heb er zelf ook 2, een K2 en een K3. Ik ben van dezelfde overtuiging als jou. Ik bouw de K3 om naar een CL uitvoering. Omdat ik er 2 heb, kan ik 1 scrambler maken en de andere 'cafe racer'.

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik heb trouwens nog veel originele onderdelen te koop die ik niet meer nodig heb.
 
Nu vanaf de andere kant ......

Weet iemand een mooi adresje voor het (opnieuw) spaken van mijn voorwiel. (+ nieuwe velg en stralen trommel)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan