Honda CB 350F cafe racer projectje

zou kunnen jochem, maar als je het toch niet orgineel wilt hebben is een 400 blok een getere optie aangezien je een 50 cc's meer hebt en vooral die 6e versnelling...Verder zijn 400 blokken door minder toeren vaak nog beter dan de 350jes die hoger in toeren hebben moeten rijden en daarbij ook nog eens 3-8 jaar ouder zijn...

Oja. SV..heb je ff teruggemaild...mocht het met dat blok nou niet lukken, heb ik nog wat staan wat wellicht zou kunnen :)

Ha daar ben ik weer na een lang weekend :+

Ik kreeg net een mailtje. Hij zit een beetje met het overschrijven van het kenteken. Ja je kunt niet iedereen vertrouwen natuurlijk dus daar moeten we even over uitkomen. komt wel goed. zal zo wel een foto postenm van die cb.

Het is inderdaad die 6e versnelling en de 50 cc zijn mooi meegenomen. Dit blok is gewoon gaar een vastloper betekend gewoon complete revisie. En dit blok kost even nieuwe pakkingen als ik hem moet geloven.

Grz
 
135785


en dat voor 125 euro. goed blok 400 cc en leuke donor onderdelen :P
 
moooiiii...blokkie ziet er goed uit !!..

ps..ook ff de carbs overtakelen ; zit alleen qua hoofdsproeier echt verschil in, maar als het spul bij elkaar hoort kun je het beter zo laten. Blok ff cleanen, in de velgenspray zetten mits nodig en tadaa...!! :P
 
die hoofd sproeier is dus hetzelfde stat is bij 350-35 bij 400-40
gasnaald is ook anders maar loopt tie wel goed mee
 
Laatst bewerkt:
ik had al geopteerd voor dat kapje als het niet gescheurd was.... ;) maareh SV...komt wel goei...Overigens..Jochem ; als je nog een tank nodig hebt..heb nog een hele nette staan...wel zwart maar geen deuken...
 
Nou...ik zoek eigenlijk geen zwarte, maar een rode of blauwe...en dan dus niet overgespoten... :X (evt zonder kappies....)

Ik heb nog een geel 400 kappie liggen (weet even niet meer of ie L of R is...)
 
ehhh..kleur is nie belangrijk..gaat om de 'zwakke kant' waar altijd wat van het bevestigingspunt af is gebroken (is volgens mij rechts, waar normaliter de accu zit./..)...
 
ik had al geopteerd voor dat kapje als het niet gescheurd was.... ;) maareh SV...komt wel goei...Overigens..Jochem ; als je nog een tank nodig hebt..heb nog een hele nette staan...wel zwart maar geen deuken...

Mocht ik niks meer horen van de verkoper van de cb 400 (hij laat erg lang op zich wachten) Dan heb ik er ook wel interesse in die tank :-)

ruzie LOL :}
 
neeuuuhhh..nooit rusie hiero ; we helpen elkaar gewoon efkes door even af te spreken wat wie waar heeft liggen zodat we verder kunnen met onze projectskes :P

Maar Jochem...ge bent welkom hoor.... *D
 
dit is echt leuk man, zo gaat dat bij onze sv club ook. iemand heeft wat nodig goh kom maar langs hoor

Grz
 
Ha ha, goed idd ;-) Enne..iedereen is bij mij ook welkom hoor ;) Bakkie koffie en synchroonmeters (of whatever) staan klaar ;)

P.S. Tria; Gendt? net onder Nijmegen?
 
Ha ha, goed idd ;-) Enne..iedereen is bij mij ook welkom hoor ;) Bakkie koffie en synchroonmeters (of whatever) staan klaar ;)

P.S. Tria; Gendt? net onder Nijmegen?

(Ja, die Gendt.. erg mooi rijden daar in de omgeving !!..als je gaat, wil je dan je rugzak goed volstoppen met spullen die richting Utrecht moeten svp :} .. of we maken er een mini-obt van.. tis niet heel veel, maar voordat tria zijn CB afheeft O-)
 
mini-obt richting gendt is mooi idee :) ff bij tria in de pad wa carbjes synchroniseren enzo ;)
 
klinkt gezelli...

voordat ik mijn cb-tje uit elkaar haal voor de "grote" opknap beurt (zit er op die 400 nog een niet verkleurde toerenteller?) wordt het idd nog eens tijd voor een rondje :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan