Honda CB 350F cafe racer projectje

Ha ha, goed idd ;-) Enne..iedereen is bij mij ook welkom hoor ;) Bakkie koffie en synchroonmeters (of whatever) staan klaar ;)

P.S. Tria; Gendt? net onder Nijmegen?

Zin om eens de carbs van een bolletje te synchen? Tegen een smakelijke tegenprestatie? We Werken allebei in Den Bosch, allebei met de motor (heb m'n 2cv verkocht) dus kunnen we misscien wel eens richting Utreg toeren??? ;)
 
Zin om eens de carbs van een bolletje te synchen? Tegen een smakelijke tegenprestatie? We Werken allebei in Den Bosch, allebei met de motor (heb m'n 2cv verkocht) dus kunnen we misscien wel eens richting Utreg toeren??? ;)


Thijs...Bachfire heeft ook een set die we gezamenlijk hebben gekocht..kan ik m vanavond ff mee laten nemen om je te synchen...al moet ik vanmavond misschien mijn fiets laten proefdraaien en kan dat ook gelijk...U roept maar
 
Thijs...Bachfire heeft ook een set die we gezamenlijk hebben gekocht..kan ik m vanavond ff mee laten nemen om je te synchen...al moet ik vanmavond misschien mijn fiets laten proefdraaien en kan dat ook gelijk...U roept maar

Super! Ik heb net met jochem afgesproken, maar zoals je weet is mijn cb500 caferace-project bijna klaar en dan moet die ook een synch-beurt krijgen, dus ik ga graag op je aanbod in. Wil je mij je tel. nr. mailen? Dan kunnen we binnenkort ff afspreken, of ik spreek wat met Backie af, kan ook....

Bedankt en tot kijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan