Honda CB 450 K5 '74

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterrr

MF veteraan
19 apr 2005
3.436
0
Utrecht
Wegens tijd- en binnenkort ruimtegebrek moet ie helaas weg. Af te halen in Emmen (Dr). Of doe een heel goed bod en ik kom 'm je brengen natuurlijk *D

Als ie wordt opgeknapt, kan ie er zo uitzien:
280px-CB450_P33_2.jpg


Momenteel ligt ie helemaal uit elkaar en ziet er zo uit:
afbeelding459af4.th.jpg


De huidige staat: frame is helemaal kaal. Even ontvetten, assen afdichten en het kan naar de spuiter. Daarna kan het opbouwen beginnen.

Motor is voor zover ik kan nagaan helemaal compleet (behalve dat de middenbok mist). Toen ik 'm kocht had ie al 10 jaar stilgestaan, maar het blok heeft gelopen voor ie uit elkaar ging.

Wat krijg je o.a.:
- frame
- wielen (2x voor, 2x achter)
- spliternieuwe (door mij onlangs gekochte) kettingset + tandwielen
- blok
- spatborden (2x voor, 2x achter)
- kapjes in kleur van foto (maar niet meer nieuw uiteraard) en nog 2 groene
- goede kabelboom
- caferacerstuurtje met nieuwe handvatten
- originele uitlaten en een set nieuwe vervangingsuitlaten
- hele stapel reserveonderdelen.

Richtprijs is 350 euri, maar een goed bod is altijd welkom (waarbij ik uiteraard bepaal of het een goed bod is. O-) )

Oh ja, kenteken is ooit geschorst maar wel bekend bij RDW. Hij zal dus opnieuw gekeurd moeten worden als je ermee wilt gaan rijden...
 
Ik kan best wat gebruiken voor onze opknapper, je woont voor ons en eind weg maar wil een bod doen van 300 euro.

Aan deze zijn wij bezig en veel onderdelen zijn uit te wisselen :)

full
 
Centen liggen klaar, groter vervoer wordt gezocht en reken maar dat we erom komen ;)


Zo lekker ritje vanuit Noord-Beveland ;) Richting Emmen..

persoonlijk zou ik de aanhanger thuis laten en met een bestelbussie gaan.. :+

@ jammer dat ik 't nu pas zie, anders wassik vanuit Pekela gekomen om 't spul op te laden '(
 
Als het goed is dan zal het vrouwtje nu ergens Emmen binnenrijden nadat ze een half uur in de file heeft gestaan, vanmorgen is ze voor halg 9 vertrokken, je moet er wat voor over hebben :P
 
Zo lekker ritje vanuit Noord-Beveland ;) Richting Emmen..

persoonlijk zou ik de aanhanger thuis laten en met een bestelbussie gaan.. :+

@ jammer dat ik 't nu pas zie, anders wassik vanuit Pekela gekomen om 't spul op te laden '(


Als het goed is dan zal het vrouwtje nu ergens Emmen binnenrijden nadat ze een half uur in de file heeft gestaan, vanmorgen is ze voor halg 9 vertrokken, je moet er wat voor over hebben :P


in dat geval, neem ik me woorden terug.. van de aanhanger thuis laten enzo..

Motorfreak mijn held :}

dat je de Misses Motorfreak stuurt _O-
 
Als het goed is dan zal het vrouwtje nu ergens Emmen binnenrijden nadat ze een half uur in de file heeft gestaan, vanmorgen is ze voor halg 9 vertrokken, je moet er wat voor over hebben :P
Yep, ze is net weer een half uurtje weg, met een hele volle auto ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan