honda cb 500 x

Hoe dan ook, tot nu toe vind ik mijn 500 een behoorlijk voordelige motor in gebruik. In ruim 40.000 km geen rare dingen of extreem dure onderhouds zaken gehad. Daarbij zuipt ie ook een stuk minder als zijn baas, dus ik ben er blij mee 8-)
 
Dat is altijd mooi meegenomen toch? En het blijft natuurlijk een honda :t:t.
Een bmw bijvoorbeeld is echt een stuk duurder in onderhoud heb ik ondervonden..
 
Dat is altijd mooi meegenomen toch? En het blijft natuurlijk een honda :t:t.
Een bmw bijvoorbeeld is echt een stuk duurder in onderhoud heb ik ondervonden..
Dat laatste kan mijn vriendin beamen, maar die heeft afgelopen zomer de Beemer ingeruild voor...ook een cb500x :Y
 
Hans van Wijk isn't the cheapest. One of my bikes goes there for service, but that is the company bike, so I care less about the money.

You can try Bolman motors, more of an oldfashioned bikeshop and probably cheaper.
thanks for the tip!
I will try with bolman too, especially that I want to upgrade my front suspension (bought Matris Fork Cartridge Kit).
 
Hi, nice bike!
I just checked, I paid 750 euros for the 24000 km service, but with a new front tire and chainkit. Only the 24000 service was aprox. 400 euros.
The 750 euros they quoted seems quite expensive to me.
400 will be ok for me for a valve clearance and spark plug replacement!
Thanks for the price info!
 
Ik heb nog een set sw motech barkbuster handkappen liggen voor de cb500x, hebben op mijn 2016 model gezeten maar passen denk ik op meerdere bouwjaren.
Misschien iets voor iemand hier? Doe een goed bod als je interesse hebt
 
Hallo allemaal,

vanaf volgende week donderdag ben ik eigenaar van ik denk het laatste 2021 model dat in nl nieuw verkocht is :D. nog even getwijfeld over het 2022 model maar dan moest ik wachten tot minimaal de zomer na rond gebeld te hebben. Laat wachten nou niet mijn beste eigenschap zijn. 😅 ik vond de upgrades niet perse genoeg om zo lang te wachten en misschien het halve motor seizoen te missen. zal volgende week even wat foto's posten
 
Hallo allemaal,

vanaf volgende week donderdag ben ik eigenaar van ik denk het laatste 2021 model dat in nl nieuw verkocht is :D. nog even getwijfeld over het 2022 model maar dan moest ik wachten tot minimaal de zomer na rond gebeld te hebben. Laat wachten nou niet mijn beste eigenschap zijn. 😅 ik vond de upgrades niet perse genoeg om zo lang te wachten en misschien het halve motor seizoen te missen. zal volgende week even wat foto's posten
Gefeliciteerd!
We wachten op de plaatjes :Y
 
Hallo allemaal,

vanaf volgende week donderdag ben ik eigenaar van ik denk het laatste 2021 model dat in nl nieuw verkocht is :D. nog even getwijfeld over het 2022 model maar dan moest ik wachten tot minimaal de zomer na rond gebeld te hebben. Laat wachten nou niet mijn beste eigenschap zijn. 😅 ik vond de upgrades niet perse genoeg om zo lang te wachten en misschien het halve motor seizoen te missen. zal volgende week even wat foto's posten
Gefeliciteerd! Zijn de 2022 modellen echt zo slecht verkrijgbaar? Ben van plan om er 1 te bestellen maar heb ook niet zo’n zin om nog lang te moeten wachten..
 
Gefeliciteerd! Zijn de 2022 modellen echt zo slecht verkrijgbaar? Ben van plan om er 1 te bestellen maar heb ook niet zo’n zin om nog lang te moeten wachten..
Ik heb eigenlijk bijna elk bedrijf gebeld dat het 2022 model online had staan. De vroegste datum die ik heb gehoord was mei. Maar dan moest ik super veel maxzel hebben dat ze geleverd kregen, want dit kon zomaar langer gaan duren. Heb gehoord dat het met de nt1100 nog dramatischer is
 
Vreemd.
Gistern was ik bij Goedhart, die heeft er volgens mij 2 of 3 staan.
En bij Hans van Wijk staan 2 NT's.
Maar leveringsproblemen zijn er idd nog volop.
 
Heb een tijdje terug ook contact gehad met Goedhart, toen konden ze nog snel leveren. Mss dat het nu hard gaat met de motoren
 
Nou Donderdag was het eindelijk zover. 3 weken moeten wachten maar wat was het toch heerlijk om op te mogen stappen. Moest daarna helaas naar schoolaar toch gekozen om binnendoor terug naar Den Helder te rijden. Vanochtend ook even een ritje door westfriesland gemaakt dus de eerste 250km is een feit.
Wat rijd het heerlijk. Binnenkort even opzoek naar een telefoon houder of navigatie. Welke of wat het wordt nog geen idee. Iemand ervaringen met quadlock icm iphone op de cb500x?

Hier nog even wat foto’s van de afgelopen dagen
01F3F04E-08FE-4A2B-942C-CF60274A436E.jpeg

4E3E7DD8-EFD6-4F2C-BF65-219C7DE2CCFD.jpeg
FE7079C8-2088-4415-BF35-3CB9A6C6AE4D.jpeg
 
Wat een plaatje, helemaal in de juiste kleur :}
Mooi foto stekkie, stukje Ambtenaar mee vereeuwigd :P
 
Ik heb trouwens een Quadlock op de 500X, met een extra trillingsdemper. Weliswaar niet met een IPhone, maar dat maakt weinig verschil denk ik.
 
Aah ..mooi.
Dochter heeft sinds enkele weken ook een 500x uit 2018
Vanmorgen een x grip op het stuur gezet maar er zit geen 12v stekker in het dashbord van een 2018..
Er moet dus een.alternatief komen om de gsm toch van stroom te voorzien
 
Wat een plaatje, helemaal in de juiste kleur :}
Mooi foto stekkie, stukje Ambtenaar mee vereeuwigd :P
Zeker de juiste kleur 😉 m’n vriendin denkt dat het een thema aan het worden is 🤔
62C2502E-91BF-4B87-AB42-3A0A114409C7.jpeg

Ja is een leuk stekkie, kom graag in Medemblik. Het is wel de eerste ambtenaar die ik op zaterdag aan het werk zie 😂
 
De eerste 500km zitten er op! 7 april staat de 1000 beurt gepland tot nu toe echt een heerlijke machine. Hier nog wat kiekjes van de afgelopen week
169E5BBA-53EB-4B70-8CDD-6F5C0E1C3338.jpeg
B2FD3F47-CC31-4FD5-90AB-F895653EB19A.jpeg
F8349A7C-72DD-41B3-B95C-0016B6CA9CD4.jpeg
 
Goed zo, daar is dat ding voor gemaakt, rijden met die hap :]
Ook bepaald geen straf met het weer de afgelopen tijd 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan