honda cb 500 x

Goed bezig 8-) nogmaals, gefeliciteerd.
Bedankt! Zocht al tijdje cb500x en deze paste perfect voor mij en was dichtbij, dus ook snel gehandeld eerlijk gezegd.
Komt ook wel weer een volgende op je pad 👌

Haal hem denk ik volgende week op bij TC dan komen wel wat foto's
 
Bedankt! Zocht al tijdje cb500x en deze paste perfect voor mij en was dichtbij, dus ook snel gehandeld eerlijk gezegd.
Komt ook wel weer een volgende op je pad 👌

Haal hem denk ik volgende week op bij TC dan komen wel wat foto's

Daar ga ik ook wel vanuit inderdaad! We houden de kanalen in de gaten ;).
 
Er staat ook nog een CB500X bij Hans van Wijk motoren in Zoetermeer. Tenminste toen ik daar afgelopen zaterdag was nog wel.
Suc6.
 
Ik zou even bellen, want ze hebben ook niet alle motoren die ze hebben online staan. Alleen de motoren die iets minder snel verkopen volgens mij. Ik moet er vanmiddag eigenlijk nog langs, maar ik weet niet zeker of ik wel ga met dit weer. Ik werd vanmorgen ook al bijna van de weg geblazen. Er zou eerdaags ook weer een levering motoren van Honda binnen komen, misschien dat daar ook nog 1 of meer 500X-en bij zitten.
 
Ik zou even bellen, want ze hebben ook niet alle motoren die ze hebben online staan. Alleen de motoren die iets minder snel verkopen volgens mij. Ik moet er vanmiddag eigenlijk nog langs, maar ik weet niet zeker of ik wel ga met dit weer. Ik werd vanmorgen ook al bijna van de weg geblazen. Er zou eerdaags ook weer een levering motoren van Honda binnen komen, misschien dat daar ook nog 1 of meer 500X-en bij zitten.
Ze hebben inderdaad nog een rode staan! Bedankt voor je tip! Wil alleen zelf liever een zwart of groene. Heb gelukkig alweer een ander lijntje uit gezet. Hopelijk toch snel beet :]
 
Ik ben gisteren toch nog geweest, en ze hebben ook nog een zwart/grijze 2023 model staan. De rode is een 2022 model, en daar komt zaterdag iemand voor kijken. Ben jij dat ?
 
Naast de oldskool cb mag ik me nu melden bij clubje cb500x!
Vandaag deze beauty opgehaald🤩

IMG-20230120-WA0005.jpg
IMG-20230120-WA0007.jpg


Props aan ten kate voor de super service 👍
 
Heb mijn cb500x ook opgehaald zondag! Wat rijdt en zit dat ding toch heerlijk. :] Laat die lente maar komen!

Er zit momenteel een scorpion einddemper (zonder db killer) op, vind hem zelf nogal heftig. Ik denk dus dat ik de originele er terug op ga zetten. Is er markt voor die scorpion dempers? Ben zelf niet echt bekend met de uitlaat markt dus ik dacht ik gooi hier een bal op :).
 
Heb mijn cb500x ook opgehaald zondag! Wat rijdt en zit dat ding toch heerlijk. :] Laat die lente maar komen!

Er zit momenteel een scorpion einddemper (zonder db killer) op, vind hem zelf nogal heftig. Ik denk dus dat ik de originele er terug op ga zetten. Is er markt voor die scorpion dempers? Ben zelf niet echt bekend met de uitlaat markt dus ik dacht ik gooi hier een bal op :).
Tof gefeliciteerd! 🥳
Foto's 😁

Die demper... zit der geen dbkiller bij?
 
Tof gefeliciteerd! 🥳
Foto's 😁

Die demper... zit der geen dbkiller bij?
Haha die volgen snel! Heb er alleen een op de trailer, ongewassen.

Db killer zit er wel bij dus ik probeer dat inderdaad nog even. Vind alleen de originele uitlaat (in mijn herinnering) beter klinken en er ook een stuk beter uit zien in het geheel (smaak natuurlijk).
 
Haha die volgen snel! Heb er alleen een op de trailer, ongewassen.

Db killer zit er wel bij dus ik probeer dat inderdaad nog even. Vind alleen de originele uitlaat (in mijn herinnering) beter klinken en er ook een stuk beter uit zien in het geheel (smaak natuurlijk).
Mocht er iemand interesse in die einddemper hebben; hij staat te koop :Y. Originele klinkt wat mij betreft al top.
 
Vandaag dan eindelijk een proefrit gemaakt op een van 2021.
Wat reed dat fijn, ik had wat gedoe met de koppeling. Die bleek heel erg laag te staan waardoor ik zelfs met mijn kleine voeten er maar moeilijk onder kwam. Dat gaf bij sommige bochtjes wat geklungel met schakelen, maar verder heerlijk.. ook op de snelweg.
Nu nog heel verstandig doen en nadenken over welke ik wil. Ik kan deze doen of een andere die er stond van 2020, of voor een nieuwe gaan.
Dat laatste is waar ik nu het meest aan zit te denken, gezien het verschil in prijs met die van 2021 en wat de nieuwe me gaat kosten. Dat verschil is minder dan 1000 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: AAJB
Vandaag dan eindelijk een proefrit gemaakt op een van 2021.
Wat reed dat fijn, ik had wat gedoe met de koppeling. Die bleek heel erg laag te staan waardoor ik zelfs met mijn kleine voeten er maar moeilijk onder kwam. Dat gaf bij sommige bochtjes wat geklungel met schakelen, maar verder heerlijk.. ook op de snelweg.
Nu nog heel verstandig doen en nadenken over welke ik wil. Ik kan deze doen of een andere die er stond van 2020, of voor een nieuwe gaan.
Dat laatste is waar ik nu het meest aan zit te denken, gezien het verschil in prijs met die van 2021 en wat de nieuwe me gaat kosten. Dat verschil is minder dan 1000 euro.
Zijn allemaal leuke machines 👌
Enige nadeel van nieuw vind ik de lange wachttijd.

Ben benieuwd waar je mee komt 😁
 
Volgens mij zit er technisch geen verschil tussen de 2022 en 2023 versie toch ??? Dus alleen de kleur ? Dan zou ik voor de 2022 gaan, want geld datje niet uitgeeft is het makkelijkst verdiend. Ik weet niet hoe lang jij normaalgesproken met dezelfde motor blijft rijden, maar ik denk niet dat het prijsverschil dat je nu betaalt over 5 of 10 jaar nog terug te zien is in de waarde bij verkoop/inruil.

Just my 0,02 ;)

edit: Ik zie dat de 2023 een 41mm SSF-BP USD showa voorvork heeft met instelbare in en uitgaande demping, ... Dan moet je je afvragen of die upgrade het prijsverschil VOOR JOU het extra geld waard zijn of niet.

Mijn argument over waarde over 5 tot 10 jaar blijft IMAO wel staan omdat ik denk dat dit soort "kleine" verschilletjes na zo'n periode nooit een groot verschil daarin gaan maken. Dit in tegenstelling tot "grote" verschillen zoals carburateur/injectie (helemaal nu met E5/E10 benzine).

Helemaal op een A2 motorfiets.
 
  • Leuk
Waarderingen: AAJB
Iemand ervaring met de outback valbeugels en skidplate ?
Die staat momenteel bij mij op nr 1.
Rallyraid skidplate/onderbeugel lijkt me ook degelijk maar wil m'n middenbok niet kwijt.

Nog even flip-up ruitje er opgezet.
In de lente wil ik dan weer zo klein mogelijk screen er op, t.h.v. montagebeugel

20230207_194501.jpg
 
Iemand ervaring met de outback valbeugels en skidplate ?
Die staat momenteel bij mij op nr 1.
Rallyraid skidplate/onderbeugel lijkt me ook degelijk maar wil m'n middenbok niet kwijt.

Nog even flip-up ruitje er opgezet.
In de lente wil ik dan weer zo klein mogelijk screen er op, t.h.v. montagebeugel

Bekijk bijlage 1846240
Jip ikke, alleen 🤷🏼‍♂️ nog niet gemonteerd
Schaam me rot al en tijdje geleden gekocht
Maar er komen steeds gezondheidstoestanden tussen door en een koude grond 🫣
en heb Barkbusters gemonteerd 🥳 die dus alwel, besteld in Harskamp bij Bartang
Leuke zaak met kennis 👍🏻 geen doe maar wat bedrijf
 
Terug
Bovenaan Onderaan