Honda CB 550Kopen

Gaston

MF'er
1 feb 2006
34
0
Amsterdam
Hallo, Ik ben aan het kijken om een Honda CB 550 te kopen, maar ik wil graag weten of er dingen zijn waar ik specifiek op moet letten wil ik zeker zijn van een goede koop. Zijn er dingen die vast na een aantal kilometers aantal kapot gaan bijvoorbeeld, lekkages die altijd voorkomen na zoveel jaar ouderdom etc?

Kan iemand mij wat advies hierover geven"?
 
De 550 is tot 1980 ofzo gemaakt. Dus koop je een fiets van minimaal 26 jaar oud :) Dan is alles al een x kapot geweest moet je maar denken. Het belangrijkste is dus hoe daar in de loop van de jaren mee om is gegaan. Algemene staat, elektra, blokgeluiden, dat soort dingen moet je op letten. Mijn beperkte ervaring (1 550 en 1 650) is dat je een hele knappe jongen bent als je de kop zweetvrij weet te krijgen en te houden
:P
 
en zoeen ben ik O-) ..maar dan ist weer zo dat de schakelaskeerring en de kickstarterkeerring lekkage gaan vertonen, maar dit is simpel te verhelpen..

Neem even contact met me op zou ik zeggen..heb er nl. nog eentje staan.. ;)
 
K3, met sportbuddy, M. stuurke, staalflex remleidingen, geen zwetende kop, batlaxjes BT45's..herrieproducerende uitlaat, orginele tank en kapjes, nette spatterts...

mmh..is dat een brik ? :+
 
ff serieux ; tis een net brik, goed en zonder problemen, blok voorzien van nieuwe pakkingen nadat zowel kop als cilinderblok zijn gevlakt, kleppen geslepen etc etc...

kortom ; wel een brik, maar wel een goei brik... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan