Honda CB 600 F Hornet

Prickie

MF'er
25 aug 2010
39
0
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum en had een aantal vragen over de Honda CB 600 F Hornet.

Ik heb een optie op een model uit 1998 met 40.000 kilometer op de teller.
Kan iemand mij aangeven waarop ik moet letten, alvorens ik de motor ga
kopen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

MvG,

Pascal
 
Of je de kleur wel mooi vindt ;)

Daarmee bedoel ik eigenlijk te zeggen dat de Hornet eigenlijk geen zwakke punten heeft en het probleemloze machines zijn. De gewone dingen nakijken dus, net zoals bij elke andere motor. Hier kan je een heel verhaal vinden incl. checklist.


Een onderhoudshistorie is natuurlijk een pré, maar ook zonder zou ik het aan durven er 1 te kopen, wel een grote beurt laten geven dan. Wel zou ik persoonlijk voor een 2000+ model gaan met een 17" voorwiel.

Succes :)
 
Hallo Losbol,

hartstikke bedankt voor je snelle en duidelijke reactie.

Ik zal de checklist ter harte nemen.

MvG,

Pascal
 
jaja he maar dit had je ook in het hornet topic kunnen vragen in plaats van een hele nieuwe te openen
 
Hallo Hornetiers, ik ben nieuw op het forum, heb gisteren een cb600 f uit 1999 gekocht, is mijn 17 motor, heb vandaag de eerste kilometertjes met hem gereden.

Gr. Henk
 
Maar wat ik eigenlijk wilde vragen, is of iemand nog een orgineel stuur heeft liggen, want ik zoek eigenlijk het binnenwerk, van de gashandel, de vorige eigenaar had op het uiteinde een klein spiegeltje gezet, en het binnenwerk daardoor beschadigt, daardoor kan ik nu het contragewicht niet meer goed vastzetten aan het uiteinde van het stuur.

Gr. Henk
 
Hello BasH88,

ik ben nieuw op het forum. Uiteraard zal ik voortaan rekening houden met je tip omtrent
het topic.

Ik heb uiteindelijk een Hornet uit 2000 gekocht met aanzienlijk minder kilometers op
de teller.

Groetjes,

Prickie
 
Terug
Bovenaan Onderaan