honda cb 600 hornet

de koen

Die hard MF'er
29 jul 2002
944
0
duffel
Honda CB 600 Hornet 98

Belgische motor, invoeren kost 250€

vraagprijs: 2250€
kmstand: 28.100km
kleur: zwart (niet origineel)

staat: kevlar remleidingen, winter-gebruiks-sporen, geen slijtage onderdelen te vervangen

contact: k_peeters_@hotmail.com
tel +32 0474/250 432
 
Laatst bewerkt:
Belgische motor, invoeren kost 100€
Nou dat is erg weinig, is dat alleen BPM, zonder keuringskosten, weegkosten en kosten op kenteken zetten?
Hoe oud is de motor?
Foto ?
 
mijn vorige motor heb ik verkocht aan een nederlander en die zei dat invoeren een 100€ koste...

ik heb geen goede foto anders stond hij er wel bij.

er is geen schade aan, motor heeft de winters wel doorgereden en dat zie je eraan
 
mijn vorige motor heb ik verkocht aan een nederlander en die zei dat invoeren een 100€ koste...

ik heb geen goede foto anders stond hij er wel bij.

er is geen schade aan, motor heeft de winters wel doorgereden en dat zie je eraan
De hoogte van het BPM bedrag is afhankelijk van de catalogusprijs en leeftijd.
Als je vorige motor geen Hornet was, en/of een ander bouwjaar had, dan zegt die €100 helemaal niets.
 
141 euro, uitgaande van bouwjaar 06/1998 en een nederlandse consumentenprijs van 8.000 euro. Dit is uiteraard alleen BPM. Hij moet dan nog wel gekeurd worden en er moet een kenteken worden aangevraagd. Samen ook 100 euro, denk ik?

Is nog steeds niet veel geld.

Mooie prijs, maar een foto zegt meer dan 1000 woorden.
 
foto komt eraan, verwacht geen nieuw-staat moto voor die prijs he... lijkt me wel normaal als je ff nadenkt, maar ding is gewoon in orde :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan