Honda CB-650 Bj1981 toermotor

El_Hoefos

Rookie
10 mei 2009
6
0
Borne
Wegens aanschaf andere motor mijn CB650 uit '81 te koop.
km-stand 71852
Rijdt nog super, lekt wel een drupje olie, heeft geen deuken!
Is een goede caferacer van te maken, heeft nog mooie aluminium velgen
2 jaar geleden nieuwe ketting en tandwielen, daarna nauwelijks nog gereden!
vaste prijs: 250 euro

verdere info:

Jeroen van Valkenhoef
Borne (bij Hengelo)
0641655328
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
iets minder mag wel jongens! Ik ben nog niet zo heel thuis in het reilen en zeilen hier, dus het duurt allemaal wat langer voordat het er allemaal fatsoenlijk opstaat. En ja, kom hier niet zo heel vaak en niet alleen om mijn motor te verkopen!!
 
iets minder mag wel jongens! Ik ben nog niet zo heel thuis in het reilen en zeilen hier, dus het duurt allemaal wat langer voordat het er allemaal fatsoenlijk opstaat. En ja, kom hier niet zo heel vaak en niet alleen om mijn motor te verkopen!!

Dan zou het bv. Wel netjes zijn van jezelf even voor te stellen in het daar toe behorende forum deel...
 
Het loopt er niet met straaltjes uit nee, maar lekt wel druppelsgewijs. De keerring achter het motortandwiel is lek, vandaar.
Om op het bod van 100 euri's terug te komen: da's veel te laag! Zat zelf rond de 300 te denken.
Heb morgen al een kijker voor 300...
 
Heb niks meer van de betreffende bieder gehoord en het ziet er naar uit dat dat ook niet meer komt.
Dus roept u maar...
 
Geen probleem! Ben deze week en volgende week nog vrij, dus we kunnen zo een afspraak maken.
Als je deze week nog zou komen is-ie nog verzekerd, kun je nog een proefrit maken.
Bel maar effe, is net zo makkelijk.

groetsels,

Jeroen
 
hoi Hoef,

Ligt Borne bij Enschede,

of is het Borne (Schijndel)?

Routeplanner geeft namelijk die 2 plaatsen :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan