Honda cb 650 z uit 1980 bagagerek

Geertb

MF'er
8 jan 2013
55
0
Amsterdam
Ik heb mijn Honda CB 650Z uit 1980 bijna openbare-weg-waardig (fotootje onderaan bijgevoegd voor de liefhebber ;) ) en nou wil ik in de zomer wat gaan rond-touren op dat ding.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken op Marktplaats maar kom helaas weinig tegen. Weet iemand waar ik kans van slagen heb voor een bagage/koffer-rek voor mij type motor? Ik heb het bij de onderdelen handelaren voor dit type nog niet (nieuw) kunnen vinden, dus wellicht moet ik iets hebben wat qua maat in de buurt komt en hier zelf het een en ander aan aanpassen.

Ik ben dus op zoek naar zo'n soort rek;
17439_0_1_4_cb%20650_Image%20credits%20-%20Cavallari%20Erik.jpg


Heeft iemand tips/suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Kick wegens nog geen reacties en ook nog geen bagage-rek ;) Motor inmiddels wel openbare-weg waardig!
 
Laatst bewerkt:
Past zo'n krauserrek 'altijd'? Met andere woorden; zijn ze universeel en kan ik er gewoon 1 op de kop tikken, of moet ik nog op model specifieke zaken letten?

Die krauser dingen zijn er inderdaad nogal wat van!
 
Past zo'n krauserrek 'altijd'? Met andere woorden; zijn ze universeel en kan ik er gewoon 1 op de kop tikken, of moet ik nog op model specifieke zaken letten?

Die krauser dingen zijn er inderdaad nogal wat van!

Altijd is moeilijk te zeggen. Dan zou ik "alle" maten van alle krausers moeten kennen...... :o
De zijkofferdragers van de oudere modellen kan je met een 3 tal beugeltjes zelf wel vastkrijgen. Als je een bagagerek van krauser achterop wil, dan moet je even de breedte bekijken, maar zo'n heel brede kont heeft de CB650Z niet. Kortom ff wat meten voordat je zo'n ding aanschaft en daarna wat tijd investeren om zelf een paar beugeltjes te maken.
 
Welkom op MF.
Aanmelden om reclame te maken is niet de bedoeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan