Honda CB 750 f2 uit 1979

4 okt 2004
63
0
Breda
hallo,
Ik ben een startende motorrijden en nog een leek.
Maar ik wil dit graag veranderen.
Om die reden zoek ik zoveel mogelijk info en werkhandboeken over mijn Honda CB 750 f2.
Ook ben ik benieuwd waar ik goedkoop en/of goede onderdelen (tweedehands of nieuw) kan krijgen. ik woon in Breda. dus in deze regio is gewenst.
Ik hoorde al iets over Menken Motoren in Bergen op Zoom.
maar goed, help mij...

groet,

Arjen :}
 
Hoi Arjen,

Welkom bij de club!!!
Als je veel info wil over je bike moet je maar eens kijken op www.honda4fun.com dit is een italiaanse site, waar alle denkbare handboeken van fours worden gepubliceerd (gratis te downloaden, en allemaal in het engels). Ook kun je de zoekfunctie gebruiken voor: het centraal werkplaatshandboeken topic ...

Als je technische info over je bike, en over motoren in het algemeen wil moet je op zaterdag maar eens naar Etten-Leur komen, naar de motorcyclewordshop in de bisschopsmolenstraat (of kijk alvast even op www.motorcycleworkshop.nl)
Hier heb je de mogelijkheid zelf te sleutelen (desnoods onder begeleiding van Willem), er zijn altijd een aantal motorrijders bereid je te helpen, Willem heeft een bats onderdelen (gebuikte), en heeft een aantal adressen alwaar hij vanalles kan bestellen voor je. Echt de moeite hoor!!!

groeten, en wellicht tot kijk in de workshop!

dun braojur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan