honda cb 750 four K2

Ik wil je plezier niet bederven en de fiets ziet er prachtig uit, maar volgens mij zitten de tankstickers niet op de juiste plaats. Aan de voorkant te hoog en aan de zadelkant te laag.
Misschien vertekent de foto ???
img1936yk.jpg

Zoek de veschillen...
 
Ik wil je plezier niet bederven en de fiets ziet er prachtig uit, maar volgens mij zitten de tankstickers niet op de juiste plaats. Aan de voorkant te hoog en aan de zadelkant te laag.
Misschien vertekent de foto ???
[afbeelding]
Zoek de veschillen...

Je hebt gelijk Ed, maar jij hebt je tank dan ook bij een topspuiter laten spuiten. Dat zie je in het resultaat terug.
 
Absoluut waar Marcel, kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Ik verbaas mij nog elke keer als ik het zie hoe perfectie er uit ziet :}.
Nogmaals sorry Piet, ik vind het jammer voor je dat dit niet helemaal goed zit. Als je dan toch geld uitgeeft wil je het ook perfect hebben. Ik zou in jouw geval dus toch even teruggaan naar de spuiter.
 
Laatst bewerkt:
zou daar nog een nieuwe hoes voor verkrijgbaar zijn, en waar dan ?

Dag Piet Pienter, ik heb alles eens doorgelezen en ziet er heel knap uit!! Ik heb zelf ook een honda CB750 in candy gold, mooiste kleur die er is, ik zal de foto deze week eens posten.

Ik heb wel enkele bedenkingen bij jouw fiets:
1. Tellers, tank, blok, voorvork allemaal K6, heb je gewoon geen K6 CB750? Dit kan je checken met je framenummer
2. Inderdaad die tanksticker hangt niet juist!! Zeker naar de spuiter teruggaan

Voor de rest heel knap

Ga ik opvolgen
 
mmm de tankstickers zijn idd niet ok, voor wat betreft die k6 onderdelen vermoed ik dat ze ooit geplaatst zijn na een een ongeval of zoiets,
frame is een k2
 
Zo, het is weer ff geleden maar een k2 eet geen brood he :-)
Ik ben onlangs naar de beurs in rosmalen geweest, maar ik was teleurgesteld dat het bijna allemaal brommers waren , goed voor één keer dus
hoe dan ook, ik ben aan een nieuwe batterij toe, maar welke zou ik plaatsen? de klassieke met zuur of zou ik gaan voor de modernere gelbatterij ?
 
Hallo,

Leuk project om te volgen ik ben zelf bezig met de restauratie van een K2 750 uit 1972 maar ik ben nog maar amper begonnen want de spullen gaan binnenkort pas naar de coater!

Grappig dat jij voor de kleur Candy Gold hebt gekozen dat doen er veel op dit forum!
Ik zelf ga voor Planet Blue Metallic.

Over de accu, dat ligt eraan hoevaak je de motor wilt gebruiken en of je hem geregeld aan de lader wilt leggen ofniet.

Groeten en succes ermee :)
 
@ tvdh, ik heb voor de kleur candy gold gekozen, omdat de man van wie ik de motor gekocht heb, me vertelde dat de motor vroeger, origineel honda, candy gold was.
komt jou project ook op mf ?
 
vandaag heb ik mf nog eens doorlopen, het viel me op hoeveel projecten er gestart worden die plots stilvallen, wat gebeurd er in hemelsnaam met die motoren........? en waarom doen ze niet verder?
 
Hoi Piet,

Ik weet niet of het proect stilvalt of de documentatie op MF stilvalt, want dat zijn twee verschillende dingen. In mijn ervaring valt de documentatie op MF stil, terwijl het project gewoon doorgaat. Dit heeft misschien met de respons op MF te maken ? Ik kan mij voorstellen dat na de 5de of 6de post van jezelf achtereen in een thread niet motiveert om daar veel tijd in te steken, die tijd kan je ook in het project zelf steken, er is geen terugkoppeling van lezers, en dan lijkt het dat je voor jezelf schrijft. Wat ik bijvoorbeeld op MF mis is een teller hoe vaak jouw thread is gelezen, dat is tenminste een indicatie dat er geïnteresseerden zijn. Op veel fora is die informatie wel aanwezig, en volgens mijn informatie niet hier (of zie k iets over het hoofd ?).

zie hier mijn thread : CB450 K0 Black Bomber, een supersports uit 1966
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Piet,

Ik weet niet of het proect stilvalt of de documentatie op MF stilvalt, want dat zijn twee verschillende dingen. In mijn ervaring valt de documentatie op MF stil, terwijl het project gewoon doorgaat. Dit heeft misschien met de respons op MF te maken ? Ik kan mij voorstellen dat na de 5de of 6de post van jezelf achtereen in een thread niet motiveert om daar veel tijd in te steken, die tijd kan je ook in het project zelf steken, er is geen terugkoppeling van lezers, en dan lijkt het dat je voor jezelf schrijft. Wat ik bijvoorbeeld op MF mis is een teller hoe vaak jouw thread is gelezen, dat is tenminste een indicatie dat er geïnteresseerden zijn. Op veel fora is die informatie wel aanwezig, en volgens mijn informatie niet hier (of zie k iets over het hoofd ?).

:Y :Y projecten gaan gewoon door ;)
 
Bij mij wel hoor, een beetje serieus project strand niet snel *O*

Van anderen weet ik ook dat ze hier ooit begonnen zijn, en op een gegeven moment gestopt zijn met documenteren, maar wel gewoon door zijn gegaan met het project :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

heb je topic eens doorgespit en dat is wel een hele nette fiets geworden! :Y
@discussie hierboven: ik ben ook pas sinds 2006 bezig ;) , maar op een gegeven moment meld je niet meer elk boutje wat je loshaalt. Dus soms vallen er wel gaten.
Het helpt zeker in de motivatie als je merkt dat er mensen meelezen en mee willen denken*O*
Heb dit topic als favoriet gezet!
 
Er kijken er meer dan je denkt... feedback is altijd leuk



en in je favoriet zetten doe je bijna bovenaan waar ook het pagina nr staat (en kan kiezen)
je ziet helemaal recht een driehoekje, een mapje en een evelop.
Mapje is favoriet en envelopje is notificaties... krijg je een berichtje in je mail box bij updates
 
Terug
Bovenaan Onderaan