honda cb 750 project

Hier is ie...wel een beetje geleend, maar ik vindt hem zo gaaf....en reken dan maar dat mensen uit de weg gaan als we met z'n allen onderweg iets gaan drinken. :]
full
 
_O- sorry, maar wat een hok!!!! mag ik ff kotsen.?? -O-
Dit soort fietsen geeft choppers een slechte naam, een hele slechte naam.
En dit heeft niks, maar dan ook helemaal niks met een budget te maken.. dit is gewoon geen gevoel hebben voor lijn, verhouding etc... |(

sorry, maar ruk dat ding uit elkaar en begin opnieuw, na je ingelezen te hebben over hoe choppers er wel uit horen te zien.
 
Wie loop je hier nou precies voor sukkel uit te maken :? TS :?

Lekker onderbouwde reactie ook, waarvoor hulde :}

B|

Niet TS, die moet lekker bouwen wat die zelf mooi vindt, ook al zou ik het anders aanpakken. Maar dat is niet van belang, want het wordt niet mijn fiets.

De sukkel lijkt mij die Harm, vraag me af wat die met z'n berichten wil bereiken. Stoer doen of een beetje stoken voor de lol. In beide gevallen is hij een sukkel.

Nu wel goed onderbouwd?
 
Tja, en ik blijf erbij dat die vering/seat rail zo levensgevaarlijk is. Door een kuiltje of over een bultje en het spul breekt.... :N
 
Hallo BugsEater.....Ja..weer terug. Ik heb daar een H-D chopper gehuurd en ben onder begeleiding van 2 gidsen met een groep brothers gaan rijden. Heel erg cool. Ik heb het plan opgevat om zoiets ook in Nederland te gaan organiseren. Dan zal ik als gids optreden en rijden we mooie routes. Ook kan ik dan mensen meer verkeersinzicht meegeven. En na de rit krijgt iedereen dan een patch voor achter op de jas. Ik heb er nu zelf ook 1. Gaaf joh. En ik ga snel weer een motor kopen.

Zie je op de HOG dag.
:} :} :} :W _O-
 
Niet TS, die moet lekker bouwen wat die zelf mooi vindt, ook al zou ik het anders aanpakken. Maar dat is niet van belang, want het wordt niet mijn fiets.

De sukkel lijkt mij die Harm, vraag me af wat die met z'n berichten wil bereiken. Stoer doen of een beetje stoken voor de lol. In beide gevallen is hij een sukkel.

Nu wel goed onderbouwd?

Dank u
 
Waarom ben ik nou een sukkel ?? Omdat ik nog geen motor heb ??? Ik rij in ieder geval niet op zo'n lelijk geval als die jomngen die dit topic heeft geopend. Ik ben nou eenmaal leip van HD's, mooie HD's. En als ik daar " iets" mee wil doen, is dat toch niet zo fout ????

Ik weet dat die badge van de Hels Angels is, maar beter goed gejat dan slecht bedacht, denk ik altijd maar... ;)
 
Stoere patch Harm.

Wens je veel veilige kilometers...

:^

En als je ergens gaat drinken en ze gaan uit de weg, is ook best wel stoer....in de kinderdisco :+
Misschien dit eens proberen in een echte biker-café, en niet waar men zich verkleed als biker :W
 
Ik rij in ieder geval niet op zo'n lelijk geval als die jomngen die dit topic heeft geopend.

Nee, jij rijd helemaal niks ...........

Ik weet dat die badge van de Hels Angels is, maar beter goed gejat dan slecht bedacht, denk ik altijd maar... ;)

Tís wel een tikje triest he, vind je dat zelf nu ook niet een klein beetje diep in je hart?


Dropje heeft net dit topic zitten lezen ;
Harm is in the house
_O-
 
Waarom ben ik nou een sukkel ?? Omdat ik nog geen motor heb ??? Ik rij in ieder geval niet op zo'n lelijk geval als die jomngen die dit topic heeft geopend. Ik ben nou eenmaal leip van HD's, mooie HD's. En als ik daar " iets" mee wil doen, is dat toch niet zo fout ????

Ik weet dat die badge van de Hels Angels is, maar beter goed gejat dan slecht bedacht, denk ik altijd maar... ;)

Nee sukkel, ik ben ook leip van Harley's en andere mooi verbouwd spul, ik heb dan ook zo'n ding, alleen jouw reacties en het stoer doen met een badge van de HA lijken mij wat ongepast en niet zo slim, vandaar sukkel.

En dan nog effe wat, ik rij liever op een lelijk hok ipv helemaal nergens op
 
ben jij ook lid van de HOG Honda owners group??? als dt net zo leuk is als de Harley Owners Group moet je er echt lid van worden!


echt geweldig, fantastische ride outs... en elk weekend met je maten op pad....
 
ben jij ook lid van de HOG Honda owners group??? als dt net zo leuk is als de Harley Owners Group moet je er echt lid van worden!


echt geweldig, fantastische ride outs... en elk weekend met je maten op pad....

Nee, ik heb dan ook geen Honda, maar een Harley. Heb geen zin om HondaHielke te veranderen. Ben ook geen lid van de HOG. Ben wel lid van een plaatselijke motorclub/sleutelclub. Tevreden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan