Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 1785150
18,5 zwemmerstand :p
Ingescand met een aardappel, sorry.
de handleiding is wel van een cb750 ook al staat er cbr1000f bij de bovenste afbeelding.
ah prins Ziep glijk Niks, dat zal het zijn .
‘Ingescand met een aardappel, sorry.’Bekijk bijlage 1785150
18,5 zwemmerstand :p
Ingescand met een aardappel, sorry.
de handleiding is wel van een cb750 ook al staat er cbr1000f bij de bovenste afbeelding.
ah prins Ziep glijk Niks, dat zal het zijn .
prima om dingen te reviseren, maar waren er klachten die aanleiding daartoe gaven ?Ik heb een revisieset voor de motor gekocht maar na installatie start de motor maar stort in/valt uit bij gas open draaien.
dat doen ze wel vaker maar kan je ook bekijken op cmsnl.comDe twee buitenste hoofdsproeiers zijn 110 en de twee binnenste 112, is dit standaard ook het geval?
okIk heb een revisieset voor de motor gekocht maar na installatie start de motor maar stort in/valt uit bij gas open draaien.
ik heb toevallig een manual van de sevenfifty digitaal voor je, is zo verstuurd via WeTransferHallo MF’ers!
Weet iemand toevallig de vlotterhoogte van een Honda CB Seven Fifty RC42?
Bvd, Irvin
de zuigers passen niet in de vlotterhouders , dus dat wijst zich vanzelf
De aanleiding van de revisiesets was dat voorheen regelmatig bij starten 1 of 2 carbs lekten. Dat kreeg ik destijds verholpen door er tegenaan te tikken met metaal.prima om dingen te reviseren, maar waren er klachten die aanleiding daartoe gaven ?
als je de stationair sproeiers ook vervangen hebt, dus als die in de set zaten prima, zo niet dan kunnen die dicht zitten na lange stilstand.
Ik zou ook zeker kijken of er geen filter onder de vlotter (behuizing) zit die verstopt kan zitten.
kijk anders eens op cmsnl.com daar staan veel tekeningen van hoe het hoort te zitten en je kan bedenken wat eventueel verstopt kan zijn
dat doen ze wel vaker maar kan je ook bekijken op cmsnl.com
eerder kans dat er dan iets vervuild is of plakt dan versleten, slijtage tik je niet weg heDe aanleiding van de revisiesets was dat voorheen regelmatig bij starten 1 of 2 carbs lekten. Dat kreeg ik destijds verholpen door er tegenaan te tikken met metaal.
Gisteren alles weer gemonteerd maar nu loopt er benzine uit de leiding die vd luchtfilterbehuizing komt helaas.
Dank voor alle antwoorden tot nu toe, erg fijn. Uitvallen doet hij nu niet meer bij gas geven. Maar hij stroomt over helaas. Alles ligt er ondertussen al weer af.eerder kans dat er dan iets vervuild is of plakt dan versleten, slijtage tik je niet weg he
de vervangende vlotter kan net iets anders zijn als wat er uitkomt en daarom staat er in het werkplaatshandboek wat de vlotterhoogte moet zijn.
kijk anders eerst 1 of 2 uitgebreide filmpjes op youtube voordat je opnieuw gaat loshalen, er kom best nog wat bij kijken.
En zoals hierboven gezegd, de vlotters van die model zijn van plastic en daardoor niet af te stellen, geen metalen lipje om te verbuigen zodat hij eerder of later de vlotternaald bedient .
als er in de revisieset alleen andere vlotternaalden zaten en als je die geplaatst heb is het misschien verstandig om de originele terug te plaatsen als die niet beschadigd zijn op de zitting.
Maar sluit dan eerst zoveel mogelijk uit dat er niet opnieuw vuil zit op plekken die je nog niet gereinigd hebt.
aangezien de motor nu uitvalt bij gasgeven is het oorspronkelijke probleem van overlopen niet verholpen en waarschijnlijk verplaatst van vervuilde vlotters naar niet passende / slechte imitatie icm nog aanwezige vervuiling.
en uitvallen bij gasgeven kan dan duiden op verstopte stationair sproeiers, nr 29.
eerst inlezen, dan weer open halen.
ook dat staat uitgelegd in filmpjes, wacht ik zal even een heel uitgebreide maar ook heel irritante sturen (want amerikaans en moet het een ander uitleggen dus een IWAB ( ik weet alles beter) :Dank voor alle antwoorden tot nu toe, erg fijn. Uitvallen doet hij nu niet meer bij gas geven. Maar hij stroomt over helaas. Alles ligt er ondertussen al weer af.
De vlotternaalden sluiten waarschijnlijk niet af…