Honda CB twin K2 en K3 onderdelen

deevi42

Rookie
13 mei 2013
10
0
Belgie
Door het ombouwen van 2 Honda CB 350 twins heb ik enkele originele onderdelen die ik niet meer nodig ga hebben.

originele stukken:
- 2 set stuurcontrols inclusief handvat en gasmagnet
- 1 zijspiegel
- 1 tank van K2 (1970)
- 1 tank van K3 (1971)
- 1 set uitlaten (zonder dempers)
- 2 set achterlichten pinkers incluis
- 1 set voorste pinkers
- 2 elektrisch startmotor
- 2 set km teller en toerenteller (1 groen achtergrond en 1 blauw achtergrond)
- enkele originele kabels (natuurlijk niet meer in nieuwstaat)
- bobines, toeter etc (zie foto) is ook setje bij van Honda 400 twin van 1978
- 2 maal achterspatbord, lange versie van K3 (niet van de K2 super sport), 1 achterspatbord is stuk afgedaan

niet originele stukken:
- zelf gemaakt voorspatbord
- 2 'caferacer' sturen (foto op aanvraag), 1 al gepoederlakt in zwart, ander origineel aangetast chrome
- enkele (zelf laten maken) seatpans in aluminium. 1 set 'bobberstijl', andere set is met kontje omhoog 'caferacerstijl'

Volgens bepaalde websites zoals csmnl.com zijn bepaalde stukken heel duur. De prijzen die ze daar vragen, hoef ik natuurlijk niet. Wie interesse heeft, zal met mij wel iets kunnen overeenkomen.

Indien jou gezocht stuk er niet tussen zit, kan je het altijd eens vragen. Misschien heb ik zelf over het hoofd gezien en heb ik het niet meer nodig.

Je mag me contacteren via mail op: daveyvanrode@gmail.com of 0474 561 261. verder ben ik nog opzoek naar een tank en uitlaten van Honda CL350 van 68,69 of 70

Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hey Hyro

Hier staan fotos:http://www.kapaza.be/nl/motoronderdelen/originele-honda-cb-350-twin-stukken-k2-en-k3-91097852.htm
 
Terug
Bovenaan Onderaan