Honda CB1 400cc 1994

juriaan cb1

Rookie
7 apr 2003
27
0
Boxtel
Ja, ik ga toch maar eens wisselen van motor! Na 3,5 jaar lekker op de CB1 te hebben gereden daarom te koop aangeboden voor de liefhebber!

Honda CB1.

27250 mls gelopen
Eerlijke motor en zowel optisch als technisch zeer goed onderhouden en onbeschadigd.
Grote beurt bij dealer op ca. 25000 mls laten uitvoeren. Velgen heb ik laten poedercoaten, voor de rest is de motor geheel orgineel.

Rijdt perfect en is zeer geschikt voor de beginnende motorrijder maar zeker ook voor de gevorderde. Zeer lekkere wendbare motor met een watergekoelde 4 cilinder van Honda (=goed).

Als je me een mailtje stuurt zal ik een paar foto's doorsturen!
juriaan_meulenaars@hotmail.com

Kijken kan altijd, woon tussen Den Bosch en Eindhoven.
Mijn tel. nr. is 06-3615 4996

Groet,

Juriaan
 
full
 
Wat vinden jullie trouwens van de oranje wielen? Vindt ze zelf erg mooi staan, maar ben benieuwd!

Hij is trouwens nog niet verkocht!
 
Ik had het iets mooier gevonden als ze in dezelfde kleur als de sticker op de tank waren, maar ik vind het wel grappig staan!
 
Hoe het precies zit met jaartallen en de CB1 ben ik nooit achter gekomen.
Wat ik gehoord heb is dat de motor alleen in USA (blauw) en japan (geel) is verkocht en alle nederlandse via grijze import zijn verkocht. Of dit waar is weet ik niet.
Ik heb bij de advertentie de datum van mijn deel 1 vermeld en die is juni 1994.

Als iemand meer weet hoe ze zijn verkocht dan ben ik benieuwd!

Juriaan
 
Op de sticker rechts op je balhoofd, staat als het goed is het bouwjaar.
Japanse cb1-tjes kun je verder herkennen aan de roestvrijstalen uitlaat.
 
Voor zover ik weet zijn CB-1's alleen in '89 en '90 gemaakt. De meeste zijn van '89 en zijn in '93 en '94 naar Nederland gehaald. Op het type-plaatje links naast je stuur staat het model jaar (1990) en de bouwmaand met het bouwjaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan