Honda CB1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien iets voor jou, ik heb mijn cb1 af laten voeren in kaatsheuvel. voor 175 euro. Niet officieel op kenteken maar met uitdraai.

daar heb ik vanmiddag ook naar toe gebeld en dat beviel me wel. wat doen ze allemaal bij terugvoeren? ook carb afstellen enzo of ?
 
daar heb ik vanmiddag ook naar toe gebeld en dat beviel me wel. wat doen ze allemaal bij terugvoeren? ook carb afstellen enzo of ?

Daar begrenzen ze op je gashendel. Dan is je gashendel wat korter. Ik heb begrepen dat als je op carbs begrenst dat de kans dan groter is dat de motor verzuipt.
Er hoeft dan (volgens mij) niks afgesteld te worden, dus stel dat je straks van je 25 kw af bent zou je het er zelf makkelijk uit kunnen halen. (vraag me niet hoe, daar heb ik me nog niet in verdiept, maar heb begrepen dat het vrij simpel is).
Hij weet zeker wat hij doet, hij wist ons ook meteen te vertellen dat de balhoofdlagers versleten waren (zonder er naar te kijken). Dus hij heeft er zeker wel verstand van. En hij schroeft ze ook niet heel ver terug, hij zorgt wel dat er nog redelijk wat vermogen overblijft. Ik ben in ieder geval zeer tevreden erover. En hij deed er ook maar ongeveer een uurtje over, dus je zou zelfs gewoon even kunnen wachten daar.
 
Laatst bewerkt:
Hee Tijn,

Op mijn paspoort staat 1,89 ;-) ... Ik heb redelijk lange benen dus dat is het probleem..
De houding naar het stuur is namelijk wel redelijk tot goed!

Kom anders eens vrijblijvend kijken en proberen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan