HONDA CB1000/1300 Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo mannen,ik heb ff geprobeerd om er een leuk begin topic van te maken.

Nu zeg ik alleen respecteer elkaar :Y en hou het gezellig. *O*

Welkom hier en veel plezier. *D *D
 
Laatst bewerkt:
Smorgens :W

Was ik jullie effe kwijt zeg!
Tip!
Ik stoor mij hier ook wel eens aan opmerkingen, reageer dan een keertje niet, dat kan ook. O-)

En verder gewoon doorgaan *O* *O*

Mooi begin van topic :Y
 
Zo ook weer gevonden... Was net aan het bijlezen en BAM ineens een slotje vrij logisch ik lees die hondenpoep ook liever niet dus ook van mij uit het verzoek om dat hier weg te laten en indien de drang er is het in een pm ff uit te praten/ruziën...
 
Laatst bewerkt:
Hé, de advertentie is alweer verdwenen :? ? Was niet heel netjes maar wel grotendeels origineel en vraagprijs €.1.500,- en 42.500(?) km *O* . Leuke basis om hem weer helemaal netjes te maken..... :]
 
Voor dat geld is er volgens mij ook wel een netter fietsje te vinden, wel weinig km als het klopt.
De goedkoopste CB's zitten zo rond de €.4.500,- maar is die €.1.050,- verschil voldoende om hem weer helemaal netjes te maken :X ? Hij zegt dat hij er een nette tank bij heeft maar die zit waarschijnlijk niet in de prijs :N . Als het de tank is die ik denk heeft hij daar €.400,- voor moeten betalen............ '(
 
Deze fiets stond tot voor kort lange tijd te koop op MP bij een autozaak voor €.4.450,-. Kandidaat koper Koos/Kobus had mij uitgehoord of dat een goede prijs was en waar hij op moest letten etc. Hij vertelde twee weken terug ofzo dat hij hem voor een leuke(re) prijs heeft kunnen kopen *O* maar hij staat nu alweer te koop bij hem :X .

Handelaartje? :X

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Ben benieuwd of hij er iets aan gaat verdienen, zeker met de winter op komst zal dat niet snel gebeuren. Maar je weet nooit! :N
 
Deze fiets stond tot voor kort lange tijd te koop op MP bij een autozaak voor €.4.450,-. Kandidaat koper Koos/Kobus had mij uitgehoord of dat een goede prijs was en waar hij op moest letten etc. Hij vertelde twee weken terug ofzo dat hij hem voor een leuke(re) prijs heeft kunnen kopen *O* maar hij staat nu alweer te koop bij hem :X .

Handelaartje? :X

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Ben benieuwd of hij er iets aan gaat verdienen, zeker met de winter op komst zal dat niet snel gebeuren. Maar je weet nooit! :N


Mwoah,ik denk t niet anders heeft hij niet heel veel handel
of je moet t stoeltje wat vinden :X _O-
Jakko uit Warnsveld - Advertenties op Marktplaats.nl

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan