Honda cb1000 Super Four prijsverlaging: 2350 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

bcj1984

MF'er
19 feb 2009
138
0
Leiden
Dag mensen,

In verband met mijn reis naar Australie verkoop ik mijn motorfiets. liefst gisteren al verkocht!

CB1000 Super Four uit 95 met 65000 km op de teller, banden en tandwielen goed en hij heeft ook een dynokit + Cobra uitlaat! Verder alles netjes!

Voor 2350 wisselt hij van eigenaar

Groet,

Bart
full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je er nog wel makkelijk 2500-3000 euro voor kan krijgen. Het bouwjaar helpt je wel mee.
 
ok, ja ik verkoop hem zo voor 2500 als iemand er oren naar heeft. al dan niet met pijn in het hart :(

Maar goed, reizen is ook vet! en in australie wacht er een baantje met crossmotor

Dus wie is er geeinteresseerd?
 
Laatst bewerkt:
Als je je motor moet verkopen om op reis te kunnen gaat er toch iets niet goed. Schors dat ding en ga naar Australie en als je dan terug ben dan haal je je CB weer uit de schorsing.
 
Dat is niet het geval, ik kan nu al half jaar weg maar als ik motor verkoop kan ik langer blijven. En dan nog, bij terugkomst kan ik altijd iets anders kopen
 
ik ben geintresseerd,
wil je mij wat betere fotos mailen en wat info over het onderhoud van de laatste tijd?

mailadres staat in mijn profiel.
 
Ik wil graag nog meer foto's posten maar hoe werkt dat? sorry mensen, ik ben niet zo een it'er.....

Hij is trouwens nog te koop, vaste prijs is 2750.

Groet Bart
 
Ik wil graag nog meer foto's posten maar hoe werkt dat? sorry mensen, ik ben niet zo een it'er.....

Hij is trouwens nog te koop, vaste prijs is 2750.

Groet Bart

Als je een reactie toevoegt, zie je onder de smileys een mogelijkheid om een nieuwe bijlage toe te voegen. Hier kan je je afbeelding op je computer met bladeren opzoeken.
De afbeelding mag niet meer als 100 Kilobytes zijn.
Verder moet je in het bericht wat je typt een ' [imgatt]' zetten zonder die buitenste quotes. Op die plek komt de foto te staan.
Je kan het nog eens bekijken in de FAQ:
[FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]

BTW Mooie fiets! :9 :9~
Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmm dat gaat hem niet worden met de andere foto's....

Mocht je foto's willen zien, laat het weten dan mail ik ze naar je toe!

Groet,

Bart
 
Weggehaald, las dat een link naar marktplaats niet is toegestaan.......
 
Laatst bewerkt:
Mensen!

Mijn motor moet de deur uit, met alle extra's erbij (tanktas, tassenset, druppellader, schijfremslote oxford).

Mocht iemand meer willen weten kun je me bellen op 06 24246307.

Groet!
 
Laatst bewerkt:
Kan je mij foto's sturen, en wat is er aan onderhoud geweest :?

In je profiel staat geen mail-adres, mijn mail adres is boldo.r@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan