Honda CB1000R ABS 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.jansen

Rookie
14 mrt 2020
12
5
Hallo,

Bij deze bied ik hier mijn Honda CB1000R ABS aan vanwege het feit dat ik ga emigreren naar Denemarken en het me teveel gaat kosten om hem mee te nemen.


De motor loopt perfect, Heeft 32000km gereden en heeft 2000km geleden een grote beurt gehad van mij en is vorige zomer een keer goed nagekeken bij Van Dinteren Bike Center waar ze niks bijzonders konden vinden.


Heb de motor 2 jaar geleden gekocht bij een zaak in Utrecht en veel plezier van gehad, hij heeft me 1 keer teleurgesteld toen de accu kapot was. Dit is natuurlijk vorig jaar verholpen met een nieuwe accu. Verder verschillende ritjes gehad in Nederland, Duitsland en Denemarken en nooit ergens last van gehad, ook niet van mijn lichaam want je zit gewoon perfect op deze brommer.

Zit een heerlijke Laser uitlaat onder voor een super geluid zelfs met DB killers! Banden, ketting en remmen zijn nog in prima staat en gaan deze zomer nog makkelijk mee!
Het enige nadeel zie je op de derde foto, er zit een bultje op de tank net naast het Honda logo maar heb hier zelf nooit last van gehad. heeft natuurlijk hier en daar gebruikerssporen maar verder niks serieus.

Kortom: een super motor die je komende zomer veel plezier gaat leveren!



Mijn vraagprijs is 5000 maar een goed bod is altijd welkom!

full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Dan maar de prijs een stukje omlaag.. €5000,- voor deze geweldige fiets!
 
Mooie motor maar ik heb wel een vraagje:

Heb de motor 2 jaar geleden gekocht bij een zaak in Utrecht en veel plezier van gehad


Datum tenaamstelling
29-02-2020


Hoe zit dit?
 
Jij bent wel scherp hoor zo vroeg in de ochtend, maar goede vraag. Omdat ik niet meer in Nederland ingeschreven ben kan ik hem niet op mijn naam hebben dus hebben we hem op die datum overgeschreven op mijn vaders naam, daar staat ie thuis en door hem word ie ook verkocht:t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan