Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

mollen

zzr600 '90 / tdm850' 95 / cb1000r abs '10
15 aug 2016
86
3
48
Hellendoorn
Waar ik al over na zit te denken was het slot.
Kan volgende week pas de motor ophalen dus motorloos thuis met dit mooie weer is even balen

Nu zit ik dus te denken hoe heeft iedereen een slot gemonteerd aan de cb1000r
Weet dus niet of een schijfremslot onder de buddy past

Las wel dat er een beugelslot onder moet kunnen omdat honda hier rekening mee heeft gehouden??

Iemand foto's en tips voor eventueel nieuw slot?
[/QUOTE
Een schijfremslot past onder de buddy naast het gereedschap.

• Like
Waarderingen: Snijboon

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.524
1
30
Veendam
Ik heb de schijfrem slot vast gezet onder mijn buddy.
Als je de passagiers zadel eraf haal, zie je 4 bouten zitten. deze zijn om je kenteken ect vast te houden.
hiervan heb ik er 1 van gebruikt om de schijfrem slot mee vast te maken, met bijgeleverde beugel op slot uiteraard!
en er past zeker een beugelslot onder de passagiers zadel, maar dat neemt weer ruimte in beslag :+
dit vond ik wel een mooie oplossing.

Bekijk bijlage 1420774
Mag ik vragen welk merk en type slot dit is?

melvincent

Die hard MF'er
2 feb 2014
377
8
47
Regio Utrecht!!
Mag ik vragen welk merk en type slot dit is?

Jazeker wel, het is de schijfremslot Oxford Patriot
ik heb er wat linkjes bij gedaan!

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.524
1
30
Veendam
Jazeker wel, het is de schijfremslot Oxford Patriot
ik heb er wat linkjes bij gedaan!

Dank je voor de info
Heb een sledge van Abus erbij gekocht. Past perfect achter in onder duo seat

Van de weke eens knutselen om een geschakelde voeding te krijgen voor de navigatie.
Ruimte onder het zadel is verrassend groot dus bij de accu kan ik wel een zekeringhouder maken met een relais voor de navigatie.

VluggeJapiee

MF'er
8 feb 2019
217
26
Goedemorgen,

gisteren lift ik mijn zadel/buddyseat.. zie ik tot mijn verbazing dat de hele bevestiging van de inbus die aan het grote deel van het zadel zit volledig los is.. Ik kan de seat cover dus optillen zonder de inbus los te draaien (mogelijk los getrild) maar vind dit toch wel vrij raar aangezien het de enige bevestiging van dit zadel is.

iemand dit eerder meegemaakt ? Of een eenvoudige oplossing

Willem

ᏔᎥᏝᏝ€M
Donateur
22 aug 2005
8.984
11.322
48
Kampen (Overijssel)
Goedemorgen,

gisteren lift ik mijn zadel/buddyseat.. zie ik tot mijn verbazing dat de hele bevestiging van de inbus die aan het grote deel van het zadel zit volledig los is.. Ik kan de seat cover dus optillen zonder de inbus los te draaien (mogelijk los getrild) maar vind dit toch wel vrij raar aangezien het de enige bevestiging van dit zadel is.

iemand dit eerder meegemaakt ? Of een eenvoudige oplossing
Gewoon vervangen.
Zadel compleet CB1000 R 2012 ≥ Zadel compleet CB1000 R 2012 - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl

• Like
Waarderingen: VluggeJapiee

Snijboon

MF veteraan
10 okt 2007
8.524
1
30
Veendam
Iemand een foto voor mij hoe de bekabeling in het kontje loopt?
Overige eigenaar heeft dit niet heel tof gedaan dus zelf als de overbodige amp stekkers verwijderd.

Nu alleen op zoek hoe de kabels lopen en en waar de stekkers van de achterzijde zijn verstopt.

Laatst bewerkt: