Doe eens een filmpje?Ik ben opzoek naar een langere demper ipv de ixil die ik nu heb. Mocht iemand interesse hebben in ruil of iets te koop hebben laat het mij weten.
ps. ik rij zonder kat, dit inclusief de ixil demper. Voor mij net wat te...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe eens een filmpje?Ik ben opzoek naar een langere demper ipv de ixil die ik nu heb. Mocht iemand interesse hebben in ruil of iets te koop hebben laat het mij weten.
ps. ik rij zonder kat, dit inclusief de ixil demper. Voor mij net wat te...
Doe eens een filmpje?
Krijg je gezeik mee...
Wat is daar zo bijzonder aan dan?Hallo allen,
Iemand toevallig een dominator uitlaatdemper liggen voor de CB?
Thanks alvast.
Ik heb ook een katvervanger van dit merk. Daarom dacht ik past er goed bij. Of heb je andere suggesties?Wat is daar zo bijzonder aan dan?
Ik heb ook het een en ander veranderd. Is nog niet zo luid als bij jou maar ik zou er ook gezeik mee krijgen in de hedendaagse sfeer.Ik heb ook een katvervanger van dit merk. Daarom dacht ik past er goed bij. Of heb je andere suggesties?
Ik heb ook het een en ander veranderd. Is nog niet zo luid als bij jou maar ik zou er ook gezeik mee krijgen in de hedendaagse sfeer.
Als je het puur voor de uitstraling van je motor doet dan kun je de kat terugzetten. Je lawaai is dan wel weg. Ik heb een vervangingsdemper met homolegatie maar daarvoor moet de kat er ook bij wil dat kloppen. En die Duitse politie is niet gek maar gek genoeg om je te stoppen en verbieden om nog door te rijden.
Maar ik ben voor mezelf bezig met een kat die ik van mp haalde. Deze winter haal ik die leeg en zet die op de plaats van de kvv zodat het lijkt dat ik de kat er nog op heb. De lege kat zal ook een hoop lawaai wegnemen. Tenminste ik ga dat proberen, wie weet is het een goed idee.
Anders ik wel, ik hoop op een soort van expansie demper effect die de klappen opvangt voordat de gassen door de demper gestuwd worden. Nu zijn het vier pijpen die in één demper uitkomen. Ik ga er ook speciaal een db meter voor aanschaffen omdat ik geen vertrouwen heb in telefoonapplicaties die ik geprobeerd heb. Ik zal het komende najaar dan bezig gaan en het ook filmen, wie weet heeft iemand er nog wat aan. Ik hoop dat ik er zelf ook wat aan ga hebben.Ben benieuwd naar het resultaat!
Waarom heb je een groter voortandwiel genomen?De katalysator is vervangen door een pijp
de eindemper is vervangen door een van SCproject
er zit een RapidBike EVO op
filter vervangen voor een K&N filter
Het voortandwiel is één tandje groter
Bovenstaande heb ik in m’n schuur gedaan, zelf dus.
Het afstellen en voorzien van twee verschillende mappings is dan weer gedaan door tenKate in nieuwleusen.
verder heb ik nog meer dingetjes gedaan maar dat is geneuzel in de marge. Heeft niks met het verbeteren van de motor te maken. Koffers erop en led-verlichting enzo.
Inmiddels was de levertijd van de ohlins van week 28 opgelopen naar week 32 en vervolgens naar week 49. Ik heb de bestelling voor nu maar geannuleerd, kijk tegen die tijd wel weer...voor nu dus geen reviewOm dit topic maar weer eens in beweging te krijgen:
Als het goed is komt volgende week de bestelde ohlins schokbrekers binnen. Na de voorkant aangepakt te hebben bleek de achterkant de voorkant toch niet meer volledig bij te kunnen benen.
Ik heb hem dus nog niet maar hopelijk kan ik snel mijn ervaring hier delen....
Om zo wat luier te kunnen rijden, niet omdat de topsnelheid per versnelling omhoog moest maar dat hij lekkerder doortrekt en je later kunt schakelen.Waarom heb je een groter voortandwiel genomen?
Inmiddels was de levertijd van de ohlins van week 28 opgelopen naar week 32 en vervolgens naar week 49. Ik heb de bestelling voor nu maar geannuleerd, kijk tegen die tijd wel weer...voor nu dus geen review
Tof dat ze zo goed bevallen, zo’n Harley kan je aardig ophouden.@Willem : de zijtassen bevallen prima!
Nu al een paar trips gemaakt, waarbij de laatste een volle week in het zwarte woud.
Bij mooi weer volgend weekend de Eiffel weer eens in. Het gezelschap zal dan bestaan uit een semi-circuit 749S ipv deze Harley. Zal wel een ander type rit worden
Bekijk bijlage 1539288
Mijn cb staat te koop in het verkoop topic
Knappe bike!
Is dat een gelzadel van Bagster ? Vind je het de prijs waard?
Waarom doe je hem weg dan?Ja bevalt zeer goed !
Ahh duidelijk, ik heb er tandje kleiner onder gezet namelijkOm zo wat luier te kunnen rijden, niet omdat de topsnelheid per versnelling omhoog moest maar dat hij lekkerder doortrekt en je later kunt schakelen.
En hoe bevalt dat?Ahh duidelijk, ik heb er tandje kleiner onder gezet namelijk
En wat heb je er verder nog aan gedaan?Ahh duidelijk, ik heb er tandje kleiner onder gezet namelijk
Gekocht van een mf-er hier die had dit al gedaan, cat weg (leo V uitlaat), pc en kn luchtfilter.Alleen ik heb er nog kleiner tandwiel op gezet. Gaat best vlot.En wat heb je er verder nog aan gedaan?
Heb je ook je teller opnieuw gekalibreerd? Voordat ik het tandwiel had gewijzigd had ik een tellerafwijking, die zet zich ook door in het brandstofverbruik, nu met die ene tand er bij is de afwijking nul. En het verbruik is door de afstelling op de dynobank ook een stuk gunstiger.Gekocht van een mf-er hier die had dit al gedaan, cat weg (leo V uitlaat), pc en kn luchtfilter.Alleen ik heb er nog kleiner tandwiel op gezet. Gaat best vlot.
Alleen laatste tijd wat gedoe met koppelingscylinder, druk valt weg en na ff ontluchten is hij weer goed.
Dat met de koppelingspomp/cilinder heb ik ook af en toe. Al enkele malen ontlucht maar soms komt het toch weer terug.... Blijkbaar een meer voorkomend probleem ??Gekocht van een mf-er hier die had dit al gedaan, cat weg (leo V uitlaat), pc en kn luchtfilter.Alleen ik heb er nog kleiner tandwiel op gezet. Gaat best vlot.
Alleen laatste tijd wat gedoe met koppelingscylinder, druk valt weg en na ff ontluchten is hij weer goed.