Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedenavond iedereen
Mijn schoonvader heeft gisteren een cb1000r opgehaald bj 2010 en slechts 11000 km op de teller
Nu is mijn vraag. De motor loopt stationair niet zo goed. Hij loopt tussen de 10 en de 12000 toeren en de zit een hapering in de toeren
En vooral onder in als die eenmaal hoog in de toeren heeft ie nergens last van
De motor is afgesteld bij tenkate met een pc5
Mvg marc
Ook als deze warm is heeft ie het zelfdeDit heb ik ook, vooral als ie nog koud is issie stationair niet echt stabiel. Heb dit met diverse dempers + mappings ondervonden.
Mocht je/iemand hier een oplossing hebben, dan houd ik mij ook aanbevolen :D
Nope 2 jaar stil gestaan maar na een tank 98. Nog steeds het zelfdeE10 getankt?
Bougies controleren, luchtfiltertje , flesje injectiereiniger erbij of een Beurtje geven?
Mijne had dat ook 2009 model met 28k km , tankje leeggereden met Forte erin en daarna met 98 afgetankt.
Daarna liep het mooi stationair bij mij.
Geen idee, heb de Cb1000r ook pas van mei, dus meer dan een andere uitlaat heb ik nog niet gedaan.
Waarschijnlijk tank omhoog en je zou erbij kunnen, dat denk ik dan..
Achterbandje , kettingset, olie +filter en Katvv liggen al klaar.
Alleen een andere einddemper gaan kopen, de Ixil heb ik goedkoop gekocht met de dB killer erafgeslepen
Zou zeggen probeer eerst een flesje Forte Motopower 1 (nr2 is niet nodig).
Ik meng het meestal op een redelijk lege tank, kwart tank ongeveer dan is het sterker geconcentreerd.
Dan leef ik me volledig uit met de motor en meestal loopt het daarna mooi.
Bij de ZX9R (carbs) na winterslaap liep deze ook altijd minder mooi stationair, flesje erin en niet meer naar omkijken...
Verder zou ik er niet te gek veel in zoeken want ik lees op andere forums dat die Cb1000r's wel vaker zo schommelen stationair..
Precies het kost niet zoveel..
Einddemper wat op het pad komt met E keurmerkje, maar word toch aangepast want ik wil het achterwiel zo vrij mogelijk houden.
Net zoals de Yoshi uitlaat met een bochtje erin, maar de originele kat moet wel eventueel terug kunnen.
Iemand ervaring met een goede tuner voor het afstellen via de ECU ? Aangezien ik geen 'piggyback' oplossing zoals PC5 of andere wil gebruiken als dat niet nodig is.
Dank u. Het is niet alleen het schommelen bij stationair ook laag in de toeren met gas geven bokt ie alleen in de hogere toeren heeft ie er geen last vanGeen idee, heb de Cb1000r ook pas van mei, dus meer dan een andere uitlaat heb ik nog niet gedaan.
Waarschijnlijk tank omhoog en je zou erbij kunnen, dat denk ik dan..
Achterbandje , kettingset, olie +filter en Katvv liggen al klaar.
Alleen een andere einddemper gaan kopen, de Ixil heb ik goedkoop gekocht met de dB killer erafgeslepen
Zou zeggen probeer eerst een flesje Forte Motopower 1 (nr2 is niet nodig).
Ik meng het meestal op een redelijk lege tank, kwart tank ongeveer dan is het sterker geconcentreerd.
Dan leef ik me volledig uit met de motor en meestal loopt het daarna mooi.
Bij de ZX9R (carbs) na winterslaap liep deze ook altijd minder mooi stationair, flesje erin en niet meer naar omkijken...
Verder zou ik er niet te gek veel in zoeken want ik lees op andere forums dat die Cb1000r's wel vaker zo schommelen stationair..
Als ie bokt bij lagere toerentallen zou het ook wel eens kunnen dat hij daar te arm staat afgesteld. Met een powercommander is dit te corrigeren.
Had ik ook last van bij mijn CB. Met de PC was het een stuk beter. Maar dan moet die PC wel goed afgesteld zijn op de bank.
Maar is ook wel kenmerkend voor de CB. Mijn Kawa Z1000 loopt wat dat betreft veel soepeler, daar heb ik totaal geen behoefte aan een PC.
Toch niet tevreden met de herrie?De neus is nog iets veranderd..
Bekijk bijlage 1564343
Jawel hoor, qua geluid gaat mijn voorkeur nog altijd naar de Laser.Toch niet tevreden met de herrie?