Dat dacht ik omdat ik vaker al anderen van deze heb voorzien, vandaar.Niet dat ik mij kan herinneren, hoezo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat dacht ik omdat ik vaker al anderen van deze heb voorzien, vandaar.Niet dat ik mij kan herinneren, hoezo?
Awel, ik vond dus die IXIL die ik heb (met kat) tijdens de testrit enorm luid.Ben je nog steeds op zoek, niks kunnen vinden ondanks de aangedragen oplossingen? Dan houd het vlot op denk ik als er niks tussen zit. Misschien gewoon de kat weer terug zetten? Dan kan die ixil ook nog wel geschikt zijn. Meeste demping gebeurt toch in de kat.
Opzoek naar een langere demper dan mijn ixil. Ik rij zonder kat en geluid is echt te veel van het goede..
Dan kun je nagaan, ik heb toen de mijne de demper verwijderd en zelfs zonder demper na de kat vond ik de motor best stil.Awel, ik vond dus die IXIL die ik heb (met kat) tijdens de testrit enorm luid.
Kheb er wel sinds enkele weken niet mee kunnen rijden omdat de verzekering/inschrijving nog in orde moet komen.
Dus ik zou nog eens moeten testen...
't Kan natuurlijk aan mij liggen ;-)
1e rit gedaan met de CB...
1. Uitlaat niet te beoordelen want... er mist blijkbaar een klem waar de uitlaat op de kat komt. Daar komt ook lucht uitgeblazen... Dus dat zal het geluid wel geen deugd doen.
2. De spiegels die er op staan zijn in 1 woord te omschrijven: RUK zie er enkel mijn ellebogen in.
3. De originele nummerplaat houder/spatbord is er af, maar nu krijg ik dus een lekkere douche tijdens het rijden... modderwater tot op de helm...
maar die motor zelf is toch prachtig... onder de 5000toeren een mak lammetje daarboven... fun fun
Met pvc loopt hij niet zo goed
Het mooist is om dat kabeltje zo kort mogelijk te houden en dan heeft het aansluiten aan het P lampje aan de voorkant m’n voorkeur. Durf je niet aan de originele draadboom te werken dan moet je uitzoeken of jouw motor een accessoire stekker heeft. Zie daarvoor je bedradingsschema.Weet iemand wat de gemakkelijkste manier is om onder het zadel bij de CB1000R (2018 model) geschakelde stroom af te tappen? Is er een aux powerport die daarvoor bedoeld is? Of zal ik bijvoorbeeld van het achterlicht of zoiets moeten aftappen? Het gaat overigens slechts om een TomTom 550 van stroom te voorzien, dus het levert geen zware belasting op.
Kun je het wphb niet raadplegen?Goedendag boys, ik heb mijn koppelingsdeksel gedemonteerd van mijn cb 1000r bj 2008 maar tbij het loshalen was het tussentandwiel mij te gauw af en nu weet ik de volgorde niet meer van het tandwiel van de startkoppeling en die 2 schijven en zit er geen vaste pakking tussen het deksel en blok?