Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

Heb net gekeken wat zo’n setje mag kosten, €315 voor de tassen en een kleine €100 voor de beugels. Ik had werkelijk geen idee.
Gratis zijn ze zeker niet, klopt. Intussen blijkt er ook een nieuwe generatie te zijn, niet helemaal duidelijk wat ze aangepast/verbeterd hebben.

kijk maar eens of je ze weg wil doen en wat je er dan nog voor zou willen. Dan kijk ik wel even of het me de moeite loont om de rit te maken.
 
Eindelijk een seatcover gevonden voor mijn motor. Nu moet ik hem alleen nog laten spuiten. Weet iemand hoe je die zwarte bekleding er netjes kan afhalen?
 

Bijlagen

  • 20210904_112551.jpg
    20210904_112551.jpg
    109,6 KB · Weergaven: 4
Eindelijk een seatcover gevonden voor mijn motor. Nu moet ik hem alleen nog laten spuiten. Weet iemand hoe je die zwarte bekleding er netjes kan afhalen?
Ik weet niet meer precies hoe het gaat, maar het was vrij simpel geloof ik.
met beleid een beetje kijken en frummelen kom je een eind, en voor je het weet is het los 🤪
 
Aanhakend op bovenstaande berichten;
Past elke linkpijp/catvervanger op elke uitlaat? Er zit best wel wat prijsverschil tussen verschillende merken, vandaar.
Past bijvoorbeeld een Dominator katvervanger op een G.P.R. demper? Ik heb een G.P.R. demper maar de katvervanger van G.P.R. zelf ziet er nog al vreemd uit. Kijk maar hoever die 2 pijpen naar de cilinders uit elkaar zitten
Dat plaatje klopt niet, die gaat niet passen. De meeste katvervangers die ik gezien heb, zien er hetzelfde uit. Maar durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen.
 
Dat plaatje klopt niet, die gaat niet passen. De meeste katvervangers die ik gezien heb, zien er hetzelfde uit. Maar durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen.
Hopelijk weet iemand anders dat. Die katvervanger op het plaatje kan het sowieso niet zijn. Echter klopt de omschrijving wel gewoon, en klopt deze met mijn brommer.
 
deze is denk ik voor bouwjaar 2018. google maar op katvervanger cb 1000r en dan zie je dat er volgens mij verschil zit in die dingen ten opzichte van de einddemper. Kijk ook op de site van Allemotoronderdelen.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan