Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

Oef, dat is wel heel snel. Heb je meer info?
Nou alles doet het. Verlichting, knippers, lampjes op het dashboard. Alleen digitale gedeelte werkt niet en ook de verlichting niet. Heb m naar huis gereden 80km en vandaag uit de schuur en gewassen. Wilde daarna stukje rijden en zag dat display niet meer werkt. Kan het door het wassen komen?
 
Nou alles doet het. Verlichting, knippers, lampjes op het dashboard. Alleen digitale gedeelte werkt niet en ook de verlichting niet. Heb m naar huis gereden 80km en vandaag uit de schuur en gewassen. Wilde daarna stukje rijden en zag dat display niet meer werkt. Kan het door het wassen komen?
Vocht kan maar dan moet het ook al eens los zijn geweest of je hebt er met een hogedrukreiniger op gezeten?
Je hebt‘m nog maar pas. particulier of bij bedrijf met garantie gekocht?
 
Kun je bij de stekker onder in de tellerbehuizing, beetje aandrukken?
Ga morgen even kijken of dat het probleem is 🤞. Las ook dat bekend is dat ie moeilijk start. Soms start ie in 1 keer de andere keer niet. De verkoper heeft er een andere accu in gezet maar wat is een betere accu? Heb het ergens gelezen maar kan het niet terug vinden.
 
Lithium accu is bij meerderen van ons de oplossing.
Een maandje geleden hebben we hier veel over gepost.

Hoop dat je het dashboard weer aan de babbel krijgt.
 
Ga morgen even kijken of dat het probleem is 🤞. Las ook dat bekend is dat ie moeilijk start. Soms start ie in 1 keer de andere keer niet. De verkoper heeft er een andere accu in gezet maar wat is een betere accu? Heb het ergens gelezen maar kan het niet terug vinden.
Ik was de gene die het probleem enkele pagina's terug aankaartte. Er staan daar ook 2 video's.
Op pagina 64, respectievelijk post #1600 begint het.
 
Hallo Allemaal,
Ik ben sinds een week eigenaar van een CB1000R, eerst een CBR600F gehad.daarna een Vespa GTS300(nog steeds in bezit)
En nu dus een CB1000R en wat een geweldige motor!
Ben helemaal verliefd geworden.
Mijn Honda is een single seat. Iemand een adres waar ik een Duo sit kan kopen?
Groet, Frans
Hellevoetsluis
 

Bijlagen

  • 20220419_153854.jpg
    20220419_153854.jpg
    317,9 KB · Weergaven: 21
Hallo Allemaal,
Ik ben sinds een week eigenaar van een CB1000R, eerst een CBR600F gehad.daarna een Vespa GTS300(nog steeds in bezit)
En nu dus een CB1000R en wat een geweldige motor!
Ben helemaal verliefd geworden.
Mijn Honda is een single seat. Iemand een adres waar ik een Duo sit kan kopen?
Groet, Frans
Hellevoetsluis
Welkom hier.
Idd een heerlijke machine. Heb haar gisteren weer uitgelaten, was weer genieten.


Ik heb een duo-zadel indertijd opmarktplaats gevonden.
 
Onnodig gewicht heb ik er meteen onderuit gehaald 😜
Dus nu rij je zonder PC? Hoe rijdt dat? Er zijn enorm wisselende verhalen van mensen die een decat doen en het prima vinden zonder een PC. Maar ook mensen die zeggen dat hij niet zo mooi loopt en toch een PC monteren.
 
Goedemorgen,

Gister de klok ingesteld op de juiste tijd alleen bij uitschakelen van de motor wordt ie weer gereset, doe ik iets verkeerd?

En ik vind de standaard spiegels niet echt ideaal dus op zoek naar andere. Vind die bar end spiegels wel leuk staan altijd. Iemand van hier toevallig zulke spiegels waar je wel wat in kan zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan