Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

20220507_202754.jpg
20220507_202803.jpg

20220507_202809.jpg

Verkocht!!
 
Laatst bewerkt:
@melvincent
Ben ik in de race voor de stand of is iemand me voor?
Ik zag dat ze online bij een aanbieder nu €180 incl vzk zijn maar dat is nog voor veertien uur. Het zou jammer zijn (je bent inmiddels online geweest) dat ik anders die korting van 30% mis.
Alvast bedankt.
 
@melvincent
Ben ik in de race voor de stand of is iemand me voor?
Ik zag dat ze online bij een aanbieder nu €180 incl vzk zijn maar dat is nog voor veertien uur. Het zou jammer zijn (je bent inmiddels online geweest) dat ik anders die korting van 30% mis.
Alvast bedankt.
Hij staat op meer websites voor €180,-.
Motea vraagt €182,- ex vzk. Wel 2 maanden levertijd:9
 
Een tijdje terug heb ik handvatverwarming gemonteerd. Deze moet ik alleen nog aansluiten. Als ik de haynes service manual mag geloven zit er op het 2010 model een accessoire connector. Heeft iemand een idee waar ik deze tegen kan komen? Of heb je een foto hoe dit bij jouw CB1000R is gedaan. Alvast dank.
 
Een tijdje terug heb ik handvatverwarming gemonteerd. Deze moet ik alleen nog aansluiten. Als ik de haynes service manual mag geloven zit er op het 2010 model een accessoire connector. Heeft iemand een idee waar ik deze tegen kan komen? Of heb je een foto hoe dit bij jouw CB1000R is gedaan. Alvast dank.
Regelrecht op de accu, de controller op het balhoofd. Je wil dat ding niet in het zicht hebben toch?
 
Regelrecht op de accu, de controller op het balhoofd. Je wil dat ding niet in het zicht hebben toch?
Zeker wil ik die niet in het zicht hebben, vandaar dat de bediening in het handvat verwerkt is :). Ik doel erop dat ik een handige plek zoek zodat hij wel achter het contact zit, liefst via een accessoire stekker. Anders wordt het aftakken van de verlichting, maar liever niet.
 
Laatst bewerkt:
Zeker wil ik die niet in het zicht hebben, vandaar dat de bediening in het handvat verwerkt is :). Ik doel erop dat ik een handige plek zoek zodat hij wel achter het contact zit, liefst via een accessoire stekker. Anders wordt het aftakken van de verlichting, maar liever niet.
er is een diagnose stekker waarop je eventueel de gear indicator kan aansluiten.
Maar die zou ik NIET gebruiken voor handvatverwarming. Dunne draadjes di (volgens mij) direct van je ecu afkomen.
Als je het over een 2008-2016 model heb tenminste?
 
er is een diagnose stekker waarop je eventueel de gear indicator kan aansluiten.
Maar die zou ik NIET gebruiken voor handvatverwarming. Dunne draadjes di (volgens mij) direct van je ecu afkomen.
Als je het over een 2008-2016 model heb tenminste?
waar zit die diagnose stekker dan? En welke gear indicator moet ik dan bestellen?
 
er is een diagnose stekker waarop je eventueel de gear indicator kan aansluiten.
Maar die zou ik NIET gebruiken voor handvatverwarming. Dunne draadjes di (volgens mij) direct van je ecu afkomen.
Als je het over een 2008-2016 model heb tenminste?
Klopt, die heb ik in gebruik voor de gearindicator inderdaad.
 
En dan aansluiten en dan werkt het? Of moet het ook nog ingeleerd worden ofzo?
Ook inleren. Ik heb de gipro indicator en ik heb hem op een lege rechte weg al rijdend ingeleerd. Kan ook op de bok. Stelt niets voor, gewoon de beschrijving volgen.
 
Ja, op dit moment wordt gereden zonder PC en ervaar zelf eigenlijk geen problemen. Aangezien er een nieuwe luchtfilter komt en er hierdoor wordt gespeeld met het mengsel, lijkt het mij verstandig om een PC aan te schaffen waarna deze vervolgens op een Tovami testbank hier in de regio wordt afgesteld *D
Als je naar Tovami gaat heb je geen PC nodig. Ze kunnen ook je ECU flashen. Dat heb ik ook bij hun gedaan.
 
Hallo Allemaal,
Ik ben sinds een week eigenaar van een CB1000R, eerst een CBR600F gehad.daarna een Vespa GTS300(nog steeds in bezit)
En nu dus een CB1000R en wat een geweldige motor!
Ben helemaal verliefd geworden.
Mijn Honda is een single seat. Iemand een adres waar ik een Duo sit kan kopen?
Groet, Frans
Hellevoetsluis
Welkom, dan gaan we elkaar misschien regelmatig tegenkomen. Ik rij regelmatig door Hellevoetsluis.
 
Voor de SC80 heb ik de OEM quick shifter besteld, alleen is de service plug nergens op voorraad. (en heeft een redelijk lange levertijd)

Nou is die plug niet veel meer dan twee pinnetjes verbinden in de service connector, maar ik kan nergens vinden welke pinnen dat zouden moeten zijn. Weet iemand dat misschien? Of heb je misschien een linkje waar ik het wel kan vinden?

Edit: na wat verder spitten denk ik dat het dit moet zijn:
SCS Plug CB1000R.jpeg


Vraagje: weet iemand of dit inderdaad klopt?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan