Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

9105487E-F2C1-4BD2-8C89-24A34A54E925.jpeg


Dit scheelt al een hoop in de breedte en er past veel meer in.
 
Hahahaha dan wil ik je benen niet zien...
Ghehehe, oke dat lijkt erger dan het is, wat ik bedoel is dat wind eerst langs m’n benen gaat en daarna pas de koffers tegenkomt
En als je bedenkt dat ik alles zo gefabriceerd heb zodat het tegelijk te gebruiken is, kar, koffers en topkoffer en roltas kun je enigszins voorstellen hoeveel dat is, bijna driehonderd liter bagage.
Als wij op vakantie gaat hangt alleen de wandklok er nog.
 
Ghehehe, oke dat lijkt erger dan het is, wat ik bedoel is dat wind eerst langs m’n benen gaat en daarna pas de koffers tegenkomt
En als je bedenkt dat ik alles zo gefabriceerd heb zodat het tegelijk te gebruiken is, kar, koffers en topkoffer en roltas kun je enigszins voorstellen hoeveel dat is, bijna driehonderd liter bagage.
Als wij op vakantie gaat hangt alleen de wandklok er nog.

_O-_O-_O-

ik neem aan dat je de vering ook stugger zet als je beladen bent, anders gaat ie wel erg zwabberen als je gaat rijden,oppassen met gas geven wheely gevaar!
 
Niet om af te kraken, is mooi systeem. Maar wat een lelijke ding op CB1000R!

Dan zijn zijtassen van Sw-Motech vele malen mooier. ;)
Hahaha, 😄honderd procent mee eens. Wanneer wij op vakantie gaan dan gaan wij niet voor de mooi maar meer voor de praktisch, die aluminium voedseltroggen zijn ook niet mooi. Ik heb voor deze ook de blaze panniers van SW en die ontsieren de motor nog het minst. Maar dan kan de Appingedam en de open haard niet mee. ☹️
 
Ik had de panniers van SW motech op de Soes, maar heb toch voor het GIVI systeem gekozen omdat deze tassen kunnen worden afgesloten op het rek. Ik rijd straks effe naar POLO om eens te neuzen. Zijn toch weer 120 inrijd kilometers he!

Gisteren lekker door de eifel gereden, al halfweg met de eerste 1000 km.
 
Dat is inderdaad wel handig. Ik heb de SW Motech ION S tailpack besteld, het nieuwe ART4 slot wat ik gekocht heb woog maar bijna 5 kg 8)7die heb ik dan liever met mijn regenpak enzo achterop, kunnen de kleren in de zijtassen.
 
Er zijn genoeg punten om wat aan te bouten op een motor, het is gewoon geinig om te proberen er van alles aan te hangen. Ik heb nog een mooie stalen munitie kist die ik wil gebruiken voor als ik alleen met kleinood op weg moet maar dan wel zo dat die er niet af te halen is en een dik discusslot. De munitiekis word dan wel wit overgespoten.
 
Er zijn genoeg punten om wat aan te bouten op een motor, het is gewoon geinig om te proberen er van alles aan te hangen. Ik heb nog een mooie stalen munitie kist die ik wil gebruiken voor als ik alleen met kleinood op weg moet maar dan wel zo dat die er niet af te halen is en een dik discusslot. De munitiekis word dan wel wit overgespoten.
Omdat dit dus allemaal dreigt te gaan lukken heb ik een set sw motech blaze zadeltassen over, inclusief beugels. Dit zijn geen buddyseat tassen maar die ernaast hangen. De set past ook op de fireblade. Ik heb een advertentie in “te koop” staan. Als het je wat lijkt kijk daar dan even.
 
Ik lees al wat langer mee hier en inmiddels ben ik al een week de trotse bezitter van een zwarte cb1000r. Tijd om mijzelf toch even kort te introduceren.
Ik ben Jeroen, woonachtig in Hilversum en ik heb hiervoor 15 jaar lang een CBR900RR gehad voor op straat en enkele seizoenen op een 600RR circuitdagen en cup races gereden. Na in oktober snoeihard aangereden te zijn door een coureur die zichzelf lichtelijk overschatte8)7heb ik moeten besluiten hiermee te stoppen en dat, nu ik weer een beetje kan lopen, een naked misschien wel wat is.
Ik had al langer de CB1000R op het oog en na een proefrit was ik om. Nu een week later heb ik nog geen seconde spint gehad. Wat rijdt dat ding makkelijk, zeker in vergelijk met een '98 Blade.

Groet
 
Ik lees al wat langer mee hier en inmiddels ben ik al een week de trotse bezitter van een zwarte cb1000r. Tijd om mijzelf toch even kort te introduceren.
Ik ben Jeroen, woonachtig in Hilversum en ik heb hiervoor 15 jaar lang een CBR900RR gehad voor op straat en enkele seizoenen op een 600RR circuitdagen en cup races gereden. Na in oktober snoeihard aangereden te zijn door een coureur die zichzelf lichtelijk overschatte8)7heb ik moeten besluiten hiermee te stoppen en dat, nu ik weer een beetje kan lopen, een naked misschien wel wat is.
Ik had al langer de CB1000R op het oog en na een proefrit was ik om. Nu een week later heb ik nog geen seconde spint gehad. Wat rijdt dat ding makkelijk, zeker in vergelijk met een '98 Blade.

Groet
Heftig, ken het. Zelf ook een tijdje in de oudijzebak gelegen. Welkom
 
Hallo zal binnenkort mijn nieuwe aan winst hier laten zien , donderdag gekocht een nieuwe CB 1000 R plus in het zwart.
 
Omdat dit dus allemaal dreigt te gaan lukken heb ik een set sw motech blaze zadeltassen over, inclusief beugels. Dit zijn geen buddyseat tassen maar die ernaast hangen. De set past ook op de fireblade. Ik heb een advertentie in “te koop” staan. Als het je wat lijkt kijk daar dan even.
Verkocht😁 @Also veel plezier ermee en kop op, het is maar vlees en botten hè? Dat heelt mettertijd vanzelf weer, zoals je ziet!
 
Laatst bewerkt:
Hangen die koffers nou alleen aan 2 bouten, die achter in het kontje zitten? Of ben je nog niet klaar? Oja, ut ziet er niet uit, maar 't is wel praktisch.
 
Verkocht😁 @Also veel plezier ermee en kop op, het is maar vlees en botten hè? Dat heelt mettertijd vanzelf weer, zoals je ziet!
Dat plezier gaat goed komen!
Leuk om meteen even kennis gemaakt te hebben, gelijk wat spulletjes kunnen bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan