Honda CB1000R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat echt wel stevig genoeg :Y

Zekers te weten .... overigens heb ik een hekel aan steeds weer die ketting smeren en vanwege mij goede ervaringen op de VFR monteer ik straks weer een pro-oiler.

Balen .... de weersverwachting richting weekend worden steeds slechter in de Eifel .. ;(
 
Ok, stevig genoeg dus..

Alleen niet te hopen dat ze dan op mn opgebokte CB klimmen. Er wonen veel mensen in het complex die toegang hebben tot de garage... en ik weet natuurlijk niet wat ze allemaal uit gaan vreten. :X Of is dit nu de goden verzoeken? :+


Weersvoorspelling hier ziet er wel ok uit voor dit weekend, maarja.. das geen eifel natuurlijk (helaas :+ )
 
Laatst bewerkt:
Zekers te weten .... overigens heb ik een hekel aan steeds weer die ketting smeren en vanwege mij goede ervaringen op de VFR monteer ik straks weer een pro-oiler.

Balen .... de weersverwachting richting weekend worden steeds slechter in de Eifel .. ;(
hoe kom je daar nu bij zou alleen beter worden naar het weekend toe
 
Ok, stevig genoeg dus..

Alleen niet te hopen dat ze dan op mn opgebokte CB klimmen. Er wonen veel mensen in het complex die toegang hebben tot de garage... en ik weet natuurlijk niet wat ze allemaal uit gaan vreten. :X Of is dit nu de goden verzoeken? :+


Weersvoorspelling hier ziet er wel ok uit voor dit weekend, maarja.. das geen eifel natuurlijk (helaas :+ )

Er zijn ook van die inrijklemmen.
Die zou je eventueel vast kunnen zetten met keilbouten,staat je motor ook stevig en recht in.
Ik heb hem in de woonkamer(niet vast gebout ;) ) zodat de cb niet zoveel ruimte in beslag neemt.
Ideaal,erin rijden afstappen en weglopen :Y
 
Er zijn ook van die inrijklemmen.
Die zou je eventueel vast kunnen zetten met keilbouten,staat je motor ook stevig en recht in.
Ik heb hem in de woonkamer(niet vast gebout ;) ) zodat de cb niet zoveel ruimte in beslag neemt.
Ideaal,erin rijden afstappen en weglopen :Y

Klopt, heb op mijn trailer ook van die steadystands gehad, werkt perfect !!

@Gassie, jij als Limbo moet toch wel weten dat je op www.donnerwetter.de of andere sites net zover vooruit kunt kijken als op buienradar.nl en daar staat voor zaterdag bij Monschau ... schauer !!!
 
Kan wel,hij zal wel wat arm lopen waarschijnlijk.
Anders misschien even een run maken en dan weet je het.

Ik heb gister een hugger van puig besteld,hoopte hem voor het weekend binnen te hebben.
Nu hoop ik hem voor juli binnen te hebben,begin juni beginnen ze met de productie. -O-
Ze hadden alleen een paar voor de foto`s gemaakt en nog niet voor klanten :?

deze dus:

[afbeelding]

Hoi Hoffer,
Hmmm, de Puig huggers worden al een tijdje gemaakt hoor. Ik heb het huggertje namelijk al in mijn handen gehad.

ik weet niet of je de carbonlook van Puig wilt hebben, maar deze hugger is er ook in het glimmend zwart. Erg mooi bij een zwarte CB. Bij MCR hebben ze voor mijn witte CB de zwarte Puig hugger besteld, maar die heb ik niet genomen. Ik vond namelijk het glimmend zwart niet zo mooi bij mijn witte.

Dus als je een zwarte hugger wilt en niet tot juli wilt wachten zou je MCR eens kunnen bellen (Roosendaal, 0165-559926).

Greetz,
F.
 


Dit is een mooie lijst om de keus enigzins makkelijker te maken. *O*

Wie weet er een goede dealer in omgeving Wassenaar, Voorschoten of Den Haag die deze prachtexemplaren in de aanbieding hebben? Wordt denk ik eens tijd om een babbeltje te gaan maken. :Y

Mag trouwens where ever in NL zijn, daar ik niet veel dealers weten die deze fiets als net gebruikt verkopen.


BVD



M.
 
Hans van Wijk in zoetermeer daar heb ik de mijne ook opgehaald, ze hebben een groene zonder abs met pas 400 km ofzo erop ( demo ) op voorraad en anders mercuur in den haag. Korting kan je overal wel krijgen ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit is een mooie lijst om de keus enigzins makkelijker te maken. *O*

Wie weet er een goede dealer in omgeving Wassenaar, Voorschoten of Den Haag die deze prachtexemplaren in de aanbieding hebben? Wordt denk ik eens tijd om een babbeltje te gaan maken. :Y

Mag trouwens where ever in NL zijn, daar ik niet veel dealers weten die deze fiets als net gebruikt verkopen.

moto port goes heeft er 2 staan een groene en een witte met abs


BVD



M.
 
Hoi, ik verkoop mijn witte CB1000R zonder ABS. Is van de nieuwe serie (met goed achterlicht). Is van oktober 2008 en heeft 4000 km gereden. Heb er een paddock stand, R&G tail tidy en een seatcover bij.

Er zit nog 1,5 jaar fabrieksgarantie op en heb de motor nieuw gekocht bij Motoport Rockanje. Heeft daar ook netjes op tijd z'n 1000 km beurt gehad. De motor heeft geen pekel gezien en is echt geheel in nieuwstaat.

Zou er 10000 voor willen hebben en dan krijg je er nog een nieuwe BT-016 achterband bij.

Een ander goed bod is ook te overwegen voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik verkoop mijn witte CB1000R zonder ABS. Is van de nieuwe serie (met goed achterlicht). Is van oktober 2009 en heeft 4000 km gereden. Heb er een paddock stand, R&G tail tidy en een seatcover bij.

Er zit nog 1,5 jaar fabrieksgarantie op en heb de motor nieuw gekocht bij Motoport Rockanje. Heeft daar ook netjes op tijd z'n 1000 km beurt gehad. De motor heeft geen pekel gezien en is echt geheel in nieuwstaat.

Zou er 10000 voor willen hebben en dan krijg je er nog een nieuwe BT-016 achterband bij.

Een ander goed bod is ook te overwegen voor mij.

denk dat je het bouwjaar ff moet aan passen blue oktober 2009 is het nog niet
 
blue waarom doe jij hem weg ik heb hem ook al weg gedaan heb nu een Z1000
bevalt me erg goed tot nu toe ik kon niet echt vrienden met de cb worden


Heeft op zich niets met de Honda te maken, maar ik vind het type motor toch niet wat ik er van verwacht had. Ik had hiervoor een Suzuki GSXR-750 k8 en dat was echt mijn motor. De Honda vind ik echt wel een fijne machine, maar ik heb toch liever weer een GSXR-750.
 
Hoi Hoffer,
Hmmm, de Puig huggers worden al een tijdje gemaakt hoor. Ik heb het huggertje namelijk al in mijn handen gehad.

ik weet niet of je de carbonlook van Puig wilt hebben, maar deze hugger is er ook in het glimmend zwart. Erg mooi bij een zwarte CB. Bij MCR hebben ze voor mijn witte CB de zwarte Puig hugger besteld, maar die heb ik niet genomen. Ik vond namelijk het glimmend zwart niet zo mooi bij mijn witte.

Dus als je een zwarte hugger wilt en niet tot juli wilt wachten zou je MCR eens kunnen bellen (Roosendaal, 0165-559926).

Greetz,
F.

Ik heb de zwarte besteld.
Er is mij verteld dat ze hem nog moeten produceren :?
Ik zal ze morgen eens bellen.
Als hun hem nog hebben heb ik zaterdag weer een goede reden om te :]
 
hey
idd deze zijn al een tijdje te verkrijgen. *D
Hoi Hoffer,
Hmmm, de Puig huggers worden al een tijdje gemaakt hoor. Ik heb het huggertje namelijk al in mijn handen gehad.

ik weet niet of je de carbonlook van Puig wilt hebben, maar deze hugger is er ook in het glimmend zwart. Erg mooi bij een zwarte CB. Bij MCR hebben ze voor mijn witte CB de zwarte Puig hugger besteld, maar die heb ik niet genomen. Ik vond namelijk het glimmend zwart niet zo mooi bij mijn witte.

Dus als je een zwarte hugger wilt en niet tot juli wilt wachten zou je MCR eens kunnen bellen (Roosendaal, 0165-559926).

Greetz,
F.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan