IndianScout
Tot ziens , klimaat freaks !
- 11 mei 2011
- 2.272
- 2.154
Hallo ,
Ongeveer een maand geleden heb ik een hond CB125K gekocht ,
Was ergens achter in de schuur beland en nooit meer naar opgekeken ,
Ik wou heb eerst origineel opknappen maar toen ik de prijzen zag bij CMSNL voor spatborden of uitlaten schrok ik een beetje .
Toen maar bedacht een leuke Brat style van te maken :
motorblokje gereviseerd :
Geboord en gehoont nieuwe zuigers / veren / lagers / keeringen pakkingen kleppen inslijpen etc .
Uiteindelijk is dit hem geworden :
Maar nu het probleem .
Ik krijg hem maar niet lekker lopend meer .
Beide carburateurs hebben een nacht in de dasty gelegen + uitgespoeld met diesel .
Beide hebben een Keystar revisie setje erin zitten .
vlotters zijn beide 26mm afgesteld .
Puntjes staan lang niet op F want dan wil hij niet lopen .
Maar als ik mijn distrubutie ketting ook maar 1 tand verschuif zit hij al vast .
(wel op T afgesteld op het vliegwiel)
Maar hij blijft beroerd stationair lopen en is heel 'slap' hij is niet vooruit te branden .
als hij boven 7000 toeren komt wil hij wel trekken maar dat moet nog niet omdat ik hem eerst rustig wil inrijden .
Wat zou dit kunnen veroorzaken ? ik dacht zelf aan 2 nieuwe carburatuers te bestellen maar die zijn ook flink aan de prijs .
Filmpje :
Elke hulp is welkom , ik weet het echt niet meer . mijn russische motors zijn een stuk simpeler om lopende en goed rijdend te houden dan deze oude honda .
Ongeveer een maand geleden heb ik een hond CB125K gekocht ,
Was ergens achter in de schuur beland en nooit meer naar opgekeken ,
Ik wou heb eerst origineel opknappen maar toen ik de prijzen zag bij CMSNL voor spatborden of uitlaten schrok ik een beetje .
Toen maar bedacht een leuke Brat style van te maken :
motorblokje gereviseerd :
Geboord en gehoont nieuwe zuigers / veren / lagers / keeringen pakkingen kleppen inslijpen etc .
Uiteindelijk is dit hem geworden :
Maar nu het probleem .
Ik krijg hem maar niet lekker lopend meer .
Beide carburateurs hebben een nacht in de dasty gelegen + uitgespoeld met diesel .
Beide hebben een Keystar revisie setje erin zitten .
vlotters zijn beide 26mm afgesteld .
Puntjes staan lang niet op F want dan wil hij niet lopen .
Maar als ik mijn distrubutie ketting ook maar 1 tand verschuif zit hij al vast .
(wel op T afgesteld op het vliegwiel)
Maar hij blijft beroerd stationair lopen en is heel 'slap' hij is niet vooruit te branden .
als hij boven 7000 toeren komt wil hij wel trekken maar dat moet nog niet omdat ik hem eerst rustig wil inrijden .
Wat zou dit kunnen veroorzaken ? ik dacht zelf aan 2 nieuwe carburatuers te bestellen maar die zijn ook flink aan de prijs .
Filmpje :
Elke hulp is welkom , ik weet het echt niet meer . mijn russische motors zijn een stuk simpeler om lopende en goed rijdend te houden dan deze oude honda .