Honda CB1300 Superfour

Nu eigenlijk van die 2 dat grote spatbord eraf en zo'n mooie korte erop *D *D

[afbeelding]

Dan hebben ze een nog mooier kontje :Y
Het heeft me even zat gekost allemaal.....vind het even best zo...en volgens mij koste die handel vast weer aardig wat euries...tegen die tijd maak ik hem zelf wel.. :)
Nadeel alles gaat hier keer 2.... _O-
 
Net klaar. Was effe omdat het moest.
Zuid Afrikaner op bezoek en als die de zon maar ruiken dan word de BBQ aangerukt! Ik doe wel mee hoor.

Martin;
Hoender dye, lams rib, wors en knoffelbrood.

Tja idd die Zuid Afrikaners houden idd van BBQ :Y .Collega van mij zit momenteel in Zuid Afrika en de BBQ foto's vliegen me om de oren :9 :9 .( al is de temperatuur daar ff wat beter dan hier 8-) 8-) )
 
Die kwamen er hier vanmiddag ook een zootje langs ja.

Het is nog geen zomer mannen! Net gaf de meter 1,5graden aan op m'n dashboard.
 
Geeft niks pek jij hebt weer dingen die ik niet snap.
Vandaag de auto laten maken. Ben ik zelf monteur maar dit snap ik allemaal niet.
Lagers fuseekogels uitlijnen beurt apk noem maar op 900 euro lichter.
Maar ze hebben wel weer wat anders stuk gemaakt. En nee hoor meneer dat hebben wij niet gedaan. Nou schiet mij maar lek
 
Geeft niks pek jij hebt weer dingen die ik niet snap.
Vandaag de auto laten maken. Ben ik zelf monteur maar dit snap ik allemaal niet.
Lagers fuseekogels uitlijnen beurt apk noem maar op 900 euro lichter.
Maar ze hebben wel weer wat anders stuk gemaakt. En nee hoor meneer dat hebben wij niet gedaan. Nou schiet mij maar lek

Blij dat ik een prive monteur heb ;) al ben ik het zelf ook geweest in mijn jonge jaren.Heeeeeeeeeel lang geleden _O-
 
Vanmorgen even naar het gemeentehuis geweest. Ik kan weer vijf jaar rijden. Indertijd heb ik alle rijbewijzen gehaald. Was toen vrij eenvoudig. Vrachtauto was een bestelwagen met een extra bladveer in het achterste pakket en daardoor was het eigengewicht plus laadvermogen boven de 3500 kg, dus een vrachtauto. Bus was gewoon wat andere theorievragen gelijktijdig met de theorie voor de vrachtauto. Maar nu heb ik een aantekening op het rijbewijs. De ogen zijn in de loop der tijd wat minder geworden. Als gevolg daarvan ben ik verplicht om bij het rijden van een vrachtauto of een bus een bril te dragen. Voor de motor en de gewone auto hoeft dat niet. Blijkbaar hoef ik dan niet alles te zien.

EgbertO
 
U
Geeft niks pek jij hebt weer dingen die ik niet snap.
Vandaag de auto laten maken. Ben ik zelf monteur maar dit snap ik allemaal niet.
Lagers fuseekogels uitlijnen beurt apk noem maar op 900 euro lichter.
Maar ze hebben wel weer wat anders stuk gemaakt. En nee hoor meneer dat hebben wij niet gedaan. Nou schiet mij maar lek

Martin als ze bij de Bovag aangesloten zijn kun je misschien iets verhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan