Hey Leejoow, was deze niet ooit van jou? Dubbele uitlaatdemper etc.
https://link.marktplaats.nl/m1169775332
Kan die mijlenstand van 22.000 kloppen?Da's inderdaad mijn ex ja! Alleen lijkt het dat ie nu op 17" wielen staat. En het nodige aan andere spiegels en knippers.
Een 1993-1997 CB1000 staat af fabriek op 18".......staat zo'n ding standaard niet op 17" wielen dan?
staat zo'n ding standaard niet op 17" wielen dan?
Dus hij bevalt wel begrijp ik?zo, de cb staat weer gepoetst en al in de garage. in 15 dagen een dikke 6000km op het klokje erbij gezet. (Montenegro en terug, nagenoeg alles binnendoor) nu heeft de cb weer even rust, en over een klein 2 maanden ong 2weken naar de vogezen met de moto morini
Goede keuze!Checking in! Volgende week maandag ruil ik mijn V-Strom in op een zwart/grijze CB1300 ABS uit 2006.
Best wel.... maar om diverse redenen niet echt haalbaar op dit moment.Al eens aan een circuitdagje gedacht?
Hoi hoi.
Wellicht kan ik je helpen.
Heb nog een hele goede paddockstand staan die wellicht zal passen.
Je mag me een pb sturen indien je interesse hebt.
Vr Gr
ik rij toch niet op straat, heb niet met de CB1300 gereden sinds ik hem heb.
Doe hem dus toch maar weer weg, ga me toch weer wat meer focussen op circuitrijden:
Te koop: Super CB1300s 2005 met ABS te koop! - Motor-Forum
Niet de hele bout uit je stuur-eind draaien maar gewoon een beetje los, licht tikje op je stuur-eind om de klembus in je stuur te lossen en dan de hele boel er gewoon uit trekken.Ik zat te denken om in het stuur deze stuureindjes te plaatsen,
Highsider stuuruiteinden Organic, zwart, paar kopen | Louis motor & vrije tijd
met daarop stuureindspiegels.
Maar ik kom er net achter dat mijn huidige stuureindjes met een schroef in het originele stuur wordt gedraaid. Dus geen rubber wat uitzet bij aandraaien. Er zit dus iets 'vast' in mijn stuureinden.
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en ik vraag me dan meteen af wat de reden is dat dit zo gedaan is en of dit makkelijk te verwijderen is?
Niet de hele bout uit je stuur-eind draaien maar gewoon een beetje los, licht tikje op je stuur-eind om de klembus in je stuur te lossen en dan de hele boel er gewoon uit trekken.