Honda CB1300 Superfour

Is dat zo,n club met fluorhesjes en klaphelmen?
Er zullen vast enkele leden zijn met een fluorhesje en wellicht ook 1 of 2 met een klaphelm :Y. We hebben ca. 50 leden uit het hele land en rijden van april t/m. oktober 2x/maand op zondag, in totaal dus ca. 14-15x/jaar en alleen met goed weer 8-). Geen verplichtingen en zelfs met een fluorhesje en/of klaphelm kun je meerijden. Bij voorkeur op een CB1000 of 1300 want immers zijn we de Honda CB1000/1300club Nederland en dat al sinds 1998. :]
 
Er zullen vast enkele leden zijn met een fluorhesje en wellicht ook 1 of 2 met een klaphelm :Y. We hebben ca. 50 leden uit het hele land en rijden van april t/m. oktober 2x/maand op zondag, in totaal dus ca. 14-15x/jaar en alleen met goed weer 8-). Geen verplichtingen en zelfs met een fluorhesje en/of klaphelm kun je meerijden. Bij voorkeur op een CB1000 of 1300 want immers zijn we de Honda CB1000/1300club Nederland en dat al sinds 1998. :]
Geinig, en hebben jullie een vast vertrekpunt met ritjes?
 
Geinig, en hebben jullie een vast vertrekpunt met ritjes?
We verzamelen (en vertrekken dus) steeds op een verschillende plaats, afhankelijk van de regio/provincie waar we rijden. In 9 van de 10 gevallen is dat een McDonald's want die zijn vroeg open voor koffie/thee en wellicht ontbijt. Meestal zo tussen 09:30 en 10:30 uur en een tussenstop voor de lunch is ook gebruikelijk. Zo rond 16:00-17:00 uur en na 125-150 km eindigt de toertocht en gaan we huiswaarts. We proberen elk seizoen ook (bijna) alle provincies aan te doen maar Groningen, Limburg en Zeeland komen wat minder vaak voor omdat we alleen dagtrips doen, we hebben daar wel clubleden overigens. ZH, NH, NB, Utrecht etc. komen we met regelmaat. Ook hebben we jaarlijks een CBBQ, die staat dit jaar gepland op 30-8 of 13-9. De clubagenda 2020 komt binnenkort op www.superfour.nl en per e-mail naar alle clubleden. Mocht je interesse hebben kun je ons bereiken op info@superfour.nl maar op de site staat ook hoe je lid kunt worden.
 
We verzamelen (en vertrekken dus) steeds op een verschillende plaats, afhankelijk van de regio/provincie waar we rijden. In 9 van de 10 gevallen is dat een McDonald's want die zijn vroeg open voor koffie/thee en wellicht ontbijt. Meestal zo tussen 09:30 en 10:30 uur en een tussenstop voor de lunch is ook gebruikelijk. Zo rond 16:00-17:00 uur en na 125-150 km eindigt de toertocht en gaan we huiswaarts. We proberen elk seizoen ook (bijna) alle provincies aan te doen maar Groningen, Limburg en Zeeland komen wat minder vaak voor omdat we alleen dagtrips doen, we hebben daar wel clubleden overigens. ZH, NH, NB, Utrecht etc. komen we met regelmaat. Ook hebben we jaarlijks een CBBQ, die staat dit jaar gepland op 30-8 of 13-9. De clubagenda 2020 komt binnenkort op www.superfour.nl en per e-mail naar alle clubleden. Mocht je interesse hebben kun je ons bereiken op info@superfour.nl maar op de site staat ook hoe je lid kunt worden.

Lijkt me leuk, eerst maar zien dat de CB hier thuis komt te staan.
In het verleden maakte ik veel routes voor rijscholen en motorclubs, maar dat was nog voor de good old routerol, in bolletje pijltje stijl met "leerzaam & leuk"tekst voor de minder spannende stukken.
 
Lijkt me leuk, eerst maar zien dat de CB hier thuis komt te staan. In het verleden maakte ik veel routes voor rijscholen en motorclubs, maar dat was nog voor de good old routerol, in bolletje pijltje stijl met "leerzaam & leuk"tekst voor de minder spannende stukken.
Met de motornavigaties zijn er veel mogelijkheden om zelf een route te maken of om een bestaande route te downloaden. Bij wat minder inspiratie volstaan een begin- en eindpunt met de "TomTom kronkelroute maximaal binnendoor". Of gewoon de routes rijden die je zelf al goed kent alleen dan met 10-15 andere clubleden achter je aan...... :] :] :] :] :]
 
Jij was nu toch van het TomTom-kamp? *O*

Ja ga nu ook echt geen Garmin meer kopen hoor,Tommie werkt prima .Al heeft Garmin nu wel goed opgelet wat TomTom heeft, en dat hebben ze nu ook in hun systeem ingebouwd,zoals de bekende kronkelweggetjes. Heb het scherm gezien die ziet er wel erg gelikt uit,ze beloven geen schittering van de zon ed zodat deze ten allertijde goed af te lezen is.En montage op de motor hebben ze wat beter voor elkaar dan dat grote lompe ding van Tomtom.
 
Laatst bewerkt:
.............En montage op de motor hebben ze wat beter voor elkaar dan dat grote lompe ding van Tomtom.
Bedoel je dan de houder zelf of de beugel waarmee hij op het stuur zit? Want inderdaad, bij TomTom is dat vaak die lompe RAM-mount. Maar daar heb je nu een fraaie oplossing voor uit de klassieke TomTom serie..... *O* :Y ;)
 
Bedoel je dan de houder zelf of de beugel waarmee hij op het stuur zit? Want inderdaad, bij TomTom is dat vaak die lompe RAM-mount. Maar daar heb je nu een fraaie oplossing voor uit de klassieke TomTom serie..... *O* :Y ;)

Nee de houder,mooi beschaafd klein en simpel als ik het zo snel kon zien,ipl die dikke bol van TomTom waar de contactdraad uitkomt,en dan idd de rammount nog erbij.
en zoals je nu al weet heb ik je beugeltje voor de 2e maal gesloopt,ondanks ik het nu toch echt heel voorzichtig heb gedaan. _O-
 
Hallo, allen. Ik zie dat in Japan veel leuk spul te koop is voor de SF. Hier in NL , is het een beetje magertjes. Misschien heeft iemand van hier ervaring met deze site Motorcycle Parts uit Japan - Webike Japan
Ik heb er wel eens wat gekocht. Maar de kosten lopen nogal op; je betaald binnenlandse verzendkosten naar een lokaal punt. Dan betaal je extra verzendkosten met of zonder controle van de zending op beschadigingen etc. Vanzelfsprekend de kosten voor het onderdeel en dan bij aankomt nog even invoerrechten en 21% btw over aankoopbedrag èn verzendkosten omdat je van buiten de EU koopt. ;(
 
Ik heb er wel eens wat gekocht. Maar de kosten lopen nogal op; je betaald binnenlandse verzendkosten naar een lokaal punt. Dan betaal je extra verzendkosten met of zonder controle van de zending op beschadigingen etc. Vanzelfsprekend de kosten voor het onderdeel en dan bij aankomt nog even invoerrechten en 21% btw over aankoopbedrag èn verzendkosten omdat je van buiten de EU koopt. ;(
Reisje boeken naar Japan,met lege koffer,dan ff flink boodschappen doen :X
 
En dan ook nog eens 220 euro exl verzendkosten. Nou doe maar ff niet.

Staat leuk spul tussen,maar ze weten de prijzen wel zeg.


h1000441-pt-2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan