Honda CB1300 Superfour

Ga eens ff wat proberen via de foon.
 

Bijlagen

  • 20210104_123513.jpg
    20210104_123513.jpg
    86,2 KB · Weergaven: 13
Ik zoek nog zo een wit kappie
je kan ook altijd even kijken op cmsnl.com , een nieuw spatbord was 67 euro inc de 2 ingebouwde bevestigingsmoeren (waarvan ik er natuurlijk 1 had meebesteld omdat ik dat niet wist :P )
Waarmee ik wil zeggen dat origineel niet persee duur hoeft te zijn.
hoewel een zijkapje natuurlijk iets specifieker is dan een voorspatbord.
 
Goedemiddag,

Scheelt dat iets dat er makkelijker lucht in kan, zo met dat gat in het kapje? Heb alleen een k&n en luchtfilterhuis modificatie daar, maar had hem laatst op de dyno en het kan misschien iets beter
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201025-091319_YouTube.jpg
    Screenshot_20201025-091319_YouTube.jpg
    81,4 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Scheelt dat iets dat er makkelijker lucht in kan, zo met dat gat in het kapje? Heb alleen een k&n en luchtfilterhuis modificatie daar, maar had hem laatst op de dyno en het kan misschien iets beter
Zo te zien heb je het aardig op orde, een PC zou nog helpen om de afstelling perfect te krijgen. Of een turbo monteren O-) :] _O-
 
Jaaaaa, een turbo. Ik heb een artikel gelezen dat je er een hebt he, lijkt me wel bruut hoor. Een audi tt turbo zit er op dan toch. Maar hij, de mijne doet het prima hoor, misschien een keer een winter project. Maar goed, een roostertje in het zijscherm zal iets makkelijker ademen maar niet de wereld verschil maken, mischien een soort vmax luchthapper er van maken.
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaa, een turbo. Ik heb een artikel gelezen dat je er een hebt he, lijkt me wel bruut hoor. Een audi tt turbo zit er op dan toch. Maar hij, de mijne doet het prima hoor, misschien een keer een winter project. Maar goed, een roostertje in het zijscherm zal iets makkelijker ademen maar niet de wereld verschil maken, mischien een soort vmax luchthapper er van maken.
Een turbo als winterproject? Dan moet het wel even doorvriezen....... :X
 
Het geluid van een turbo zal wel vet zijn. Een replica maken van de suzuka cb1300 racer lijkt me ook gaaf. Er schijnt ook een japans bedrijf te zijn die met race nokkenassen en de hele santekraam richting de 200 pk gaan. Maar met mijn 120 pk op het achterwiel hou ik het wel vol denk ik, hoorde van de week de 2021 fireblade lopen, 212 pk en klinkt heel anders dan zn voorganger fireblades. Voor als het echt snel moet :)
 
Het geluid van een turbo zal wel vet zijn. Een replica maken van de suzuka cb1300 racer lijkt me ook gaaf. Er schijnt ook een japans bedrijf te zijn die met race nokkenassen en de hele santekraam richting de 200 pk gaan. Maar met mijn 120 pk op het achterwiel hou ik het wel vol denk ik, hoorde van de week de 2021 fireblade lopen, 212 pk en klinkt heel anders dan zn voorganger fireblades. Voor als het echt snel moet :)
Tja klinkt best leuk al die Pkaatjes, maar voor mijn idee heb je er geen bal aan dan af en toe eens flink van je plek komen vanaf stilstand.
hardrijden mag je hier toch al niet, en heb ooit 1 keer in Dld met 200+ over de autobahn gedaan, en kan je zeggen dat hou je niet lang vol. En voor mij hoeft dat ook niet meer :X .
 
Nee dat supersnelle hoeft van mij ook niet meer hoor maar ja het blijft toch leuk een beetje knutselen. Heb er een klein schermpje op en dat scheelt een beetje druk, dus richting Oostenrijk kun je dan iets beter cruisen, 160 is relaxed. Maar dan heb je het natuurlijk over autobahn kilometers
 
Terug
Bovenaan Onderaan