Honda CB1300 Superfour

De auw is gelukkig minder het is bijna 2 weken geleden gebeurt. Maar moet woensdag onder het mes dan zetten ze het sleutelbeen weer op ze plek en word het vast gezet met een kunstpees. Het is namelijk niet gebroken maar een luxatie van het ac-gewricht ;) Dus zal dan weer opnieuw beginnen aan een 6 weken herstel.

Zo dan ben je weer even onderweg. Sterkte ermee. Pffff.
 
Ik ben gelukkig meer van de Apres ski maar dan val je met je dronkenkop weer om.
Hoop dat je goed hersteld en snel weer op de CB kan zitten
 
Vindt deze wel wat hebben :]


Geloof me als ik je zeg dat daar gas gegeven word!
Is op Assen vorig jaar. Via onze personeels vereniging was er iets georganiseerd. Tsja, daar hoeft deze jongen nooit zo lang over na te denken natuurlijk.
Er hing op het eind een hele lange lijst met rondetijden van alle deelnemers. Ik stond in het midden van die lijst. Dus ik hoef me met die vrachtwagen nergens voor te schamen dacht ik zo.
 
Voor de mannen die Garmin op de motor gebruiken er is een nieuwe kaart update beschikbaar 2015.40

Deze week heb ik reeds de versie 2015.4 NT opgehaald. Maar ook kijk ik naar wat met de OpenStreetMap kan. Ik vond al een tijdje dat Garmin soms wel erg achter loopt met het opnemen van nieuwe wegen. Bij OSM is wat dat aangaat beter bij de tijd. Maar ook krijg ik via Garmin maar twee keer per jaar een update van het kaartmateriaal. Beide kaartsoorten kunnen op mijn GPS en staan dus nu ook er op. Daarom ga ik de komende tijd als ik een route aan maak in beide kaartsoorten een versie maken en zet deze dan op mijn GPS. Komen we onderweg problemen dan kan ter plekke kijken welke kaart voor mij de beste is.
EgbertO
 
Effe iets heel anders; weet er iemand een CBR600 F2 ergens te koop?

Moet een F2 zijn ivm stalen achterbrug.



Heb er al één _O-
 
Laatst bewerkt:
Lees effe terug O-)

Dank voor de moeite natuurlijk.

Die 750 van jouw Pa is trouwens een ontzettend mooi ding Martin..... :9~
Maar m'n schuur is echt te klein.
 
Deze week heb ik reeds de versie 2015.4 NT opgehaald. Maar ook kijk ik naar wat met de OpenStreetMap kan. Ik vond al een tijdje dat Garmin soms wel erg achter loopt met het opnemen van nieuwe wegen. Bij OSM is wat dat aangaat beter bij de tijd. Maar ook krijg ik via Garmin maar twee keer per jaar een update van het kaartmateriaal. Beide kaartsoorten kunnen op mijn GPS en staan dus nu ook er op. Daarom ga ik de komende tijd als ik een route aan maak in beide kaartsoorten een versie maken en zet deze dan op mijn GPS. Komen we onderweg problemen dan kan ter plekke kijken welke kaart voor mij de beste is.
EgbertO

Dat ben ik zeker met je eens. Zie op plekken dat er bv nog steeds van oude situaties word uitgegaan. bv bij mijn werk is er aparte op en af rit gekomen en er staat nu nog steeds een kruising op de N11 met de goudse schouw.
 
Dat ben ik zeker met je eens. Zie op plekken dat er bv nog steeds van oude situaties word uitgegaan. bv bij mijn werk is er aparte op en af rit gekomen en er staat nu nog steeds een kruising op de N11 met de goudse schouw.


Mwaah, beetje mikken dan kom je er wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan