Honda CB1300 Superfour

ach ja, je kent het wel. met een bijna lege tank bij je werk wegrijden en denken dat je dat goedkope tankstation vlak bij huis wel haalt. nou mooi niet dus. 5 kilometer van mijn werk en ongeveer 2 kilometer van het dichtsbijzijnde tankstation geen pukkel meer hè. tank echt helemaal droog. dus 2 kilometer met dat dooie gewicht aan de hand en vol in motorpak (bij 23 graden) lopend naar de pomp(die toch 10 cent duurder was) :( :( ik weet nu wel de exacte inhoud van de tank. :z :z


Joe ben zuunig _O- ,en ja dan moet je lopen. :Y best zwaar hé :)

kweet het.Ooit een keer mogen lopen met een ouwe Bol d'or dacht die is dood,was alleen de accu kabel los geschoten kwam ik na een paar km achter toen ik bijna instorte van die wandel en dacht nu toch maar eens goed kijken.Had ik beter ietsie eerder kunnen doen :(
 
Goede morge brommer rijders
Ook nu weer een donkere grijse dag :r


En gebak kan geregeld worden O-) ;)

Ga vandaag met hulp de brommer verder met olie af vullen dat was er niet meer van gekomen
Wandt er kwam een ander klusje tussen door
Dan kunnen we de brommer weer netjes aan de kant zetten
Wandt hij staat nu wel heel erg in de midden kan nu alleen de deur nog open doen
 
Mag vanaf nu nog meer op de CB gaan rijden, afgelopen week mijn oer Subaru impreza 555 verkocht...aaaaaiiiiiiiii raar hoor daar ging ie met een dikke roffel de straat uit.
 
Mag vanaf nu nog meer op de CB gaan rijden, afgelopen week mijn oer Subaru impreza 555 verkocht...aaaaaiiiiiiiii raar hoor daar ging ie met een dikke roffel de straat uit.

Maar waarom de oude Sub weg? Volgens mij zat daar toch redelijk veel werk en liefde in? Of komt het omdat je deze week moet strijken en koken? _O-
 
Wees niet bang de CB'ssssssss gaan zeker niet weg....denk toch weer een dikke Impreza...ga rustig aan op zoek...gaat vast goedkomen.

Doe deze maar :9~ :9~

i2n9ck.jpg


aysiv8.jpg


ru8i81.jpg


8-) 8-)
 
Maar waarom de oude Sub weg? Volgens mij zat daar toch redelijk veel werk en liefde in? Of komt het omdat je deze week moet strijken en koken? _O-
De sub. was nu 17 jaar oud, en echt in topconditie, ik heb hem in 10 jaar gekregen zoals ik hem wilden hebben...alleen weet ik dat er op den duur kosten aan zouden komen...terwijl er al zoveel euro ingegaan is...ging een beetje lijken op een bodemloze put...het stopten niet...en het was nog niet eens onderhoud wat er speelden.
Maaaaar geen punt, ga weer rustig op zoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan