Honda CB1300 Superfour

Ik heb het gedaan,lekker ff stukje getoerd. 8-)

2020 1e rit CB.jpg
 
Dat is inderdaad ook mooi , eigenlijk best wel zoals ik hem zou doen
Zwarte spiegels , stalen remleidingkjes.
monoseat, hmmm , weet ik niet
En ik zie van dat racegaas, heeft dat een functie? air intake, of is het gewoon omdat je het leuk vind?
bj 2008??
 
Dat is inderdaad ook mooi , eigenlijk best wel zoals ik hem zou doen
Zwarte spiegels , stalen remleidingkjes.
monoseat, hmmm , weet ik niet
En ik zie van dat racegaas, heeft dat een functie? air intake, of is het gewoon omdat je het leuk vind?
bj 2008??

spiegels komen van een CB1000R af,monoseat is gewoon tof.

Enne racegaas is omdat ik het leuk vind staan,en heb wel een open luchtfilterhuis opzitten en met K&N filter erin , en met een mooie ring.Al zie je er niet veel van.
Maar hij is hierop wel afgesteld op de testbank samen met een Powercommander 5. Nu goed voor zo'n 130 pk,maar motor loopt vele malen mooier nu zonder gehort of gestoot wat hij eerst wel deed bij 80 km en rond de 3000 toeren.

Bj is 2009. Eigenlijk met witte zijdeksels,maar vond het beetje zonde om daar een gat in te zagen. Maar had ze laatst ff terug gezet,maar vind nu de zwarte toch mooier staan zo.

Luchtfilter ring.jpg
 
Laatst bewerkt:
spiegels komen van een CB1000R af,monoseat is gewoon tof.

Enne racegaas is omdat ik het leuk vind staan,en heb wel een open luchtfilterhuis opzitten en met K&N filter erin , en met een mooie ring.Al zie je er niet veel van.
Maar hij is hierop wel afgesteld op de testbank samen met een Powercommander 5. Nu goed voor zo'n 130 pk,maar motor loopt vele malen mooier nu zonder gehort of gestoot wat hij eerst wel deed bij 80 km en rond de 3000 toeren.

Bj is 2009. Eigenlijk met witte zijdeksels,maar vond het beetje zonde om daar een gat in te zagen. Maar had ze laatst ff terug gezet,maar vind nu de zwarte toch mooier staan zo.

Bekijk bijlage 1496176
 
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar een mooie, met de nadruk op mooie CB 1300, mocht iemand willen verkopen...
bellen/mailen mag naar 0623928334 nielsvoskuijl@gmail.com

ik hoop snel bij de CB club te horen :)
groet Niels
Staan er wel een paar op Marktplaats hoor,ook mooie.







Enne aanmelden bij www.superfour.nl mag natuurlijk altijd wel,wordt je toegevoegd aan de groeps Whatsapp en evt Facebook groep want daar gebeurt veel meer dan hier zeker in de app, dus dan kom je al snel in aanraking met nog veel meer CB1300 mannen en vrouwen,en misschien dan ook snel aan een CB. Kost weinig voor veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Hij is mooi zo met die Akra demper.

Ik heb mijn cb vandaag ook even geprobeerd.
Wat me eigenlijk opvalt,en zelfs stoort zijn trillingen uit het blok of aandrijving zo om en nabij 4000 rpm
Is dit een typies CB 1300 dingetje of jullie weten?
Ik ga igg even mee terug.
Verder een fijne machine
 
Hij is mooi zo met die Akra demper.

Ik heb mijn cb vandaag ook even geprobeerd.
Wat me eigenlijk opvalt,en zelfs stoort zijn trillingen uit het blok of aandrijving zo om en nabij 4000 rpm
Is dit een typies CB 1300 dingetje of jullie weten?
Ik ga igg even mee terug.
Verder een fijne machine

Die trillingen ervaar ik ook, aard van het beestje denk'k.
Voor de rest een heel fijn sturende fiets :]
 
Ik had die die ouwe volkswagen 1300sf gekocht voor woonwerk ritjes, maar vandaag ging hij best lekker door de betuwe en land van Maas en Waal.
Is wel heel wat anders dan die volbloed Italianen die ik hiervoor had, maar best lekker.
cb7.jpeg
 
Voor de liefhebbers heb ik wat CB1300 onderdeeltjes te koop
RVS radiatorcover 40,-
RVS radiatorcover CB1300 60,-
Verstelbare hendeltjes 50, -
Pipercross luchtfilter Foam 25, -
aluminium voetsteuntjes 25,-
Rood geanodiseerde tandwielmoeren en spannerblocks 10,=
,-
cb partss.jpeg
cb parts.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik had die die ouwe volkswagen 1300sf gekocht voor woonwerk ritjes, maar vandaag ging hij best lekker door de betuwe en land van Maas en Waal.
Is wel heel wat anders dan die volbloed Italianen die ik hiervoor had, maar best lekker.Bekijk bijlage 1507651
Hoe is het geluid uit de korte G&G demper,ik had eerst de wat langere versie en die klonk best lekker,wel met DB killer erin dan.
 
Hij is mooi zo met die Akra demper.

Ik heb mijn cb vandaag ook even geprobeerd.
Wat me eigenlijk opvalt,en zelfs stoort zijn trillingen uit het blok of aandrijving zo om en nabij 4000 rpm
Is dit een typies CB 1300 dingetje of jullie weten?
Ik ga igg even mee terug.
Verder een fijne machine
Ik heb weinig tot geen last van trillingen,altans niet iets vreemds dan.Heb er wel ff op gelet bij de 4000rpm maar ja hij trilt wel wat maar niet storend
 
Terug
Bovenaan Onderaan